Die vond ik ook maar kut.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de rest, Pro Evo!
Try Virtua Striker, das tenminste een 3D footie game die wel lekker speelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vond ik ook maar kut.
De gameplay is gewoon niet meer zo tof als het ooit was. Realistischer is niet altijd beter...
idd 97 had zaal voetbalquote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef ethiraseth het volgende:
Was het net fifa 97 die zaalvoetbal had?![]()
Naja, hoe dan ook, echt jammer dat ze dat eruit hebben gehaald, Dat was echt gaaf om te doen.![]()
voor een met kreator beschreven fok.nl briefje van 20 vertel ik het jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef Kreator het volgende:
Zijn er ook nog truucjes mogelijk? IK win nu wel alles, maar het is zo saai.
Hoe doe je een omhaal, of een mooie passing?
98 ookquote:Op zondag 31 juli 2005 00:37 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
idd 97 had zaal voetballeuke versie was dat
met 2005 scoor ik bijna altijd uit de cornerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:22 schreef BaggerUser het volgende:
in fifa 97 kon je teminste nog vauit de cornerhoek scoren
ps. al wat briefjes met fok.nl - kreator erop naar albanie gestuurd?![]()
ja maar bij 97 kon je ook gewoon naar de corner hoek rennen en vanaf daar scorenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef CittaR het volgende:
[..]
98 ook
[..]
met 2005 scoor ik bijna altijd uit de corner
Balletje onder voet door halen, mooie pass in de ruimte, schijnschot, scharen, Zidane-pirouette zijn allemaal mogelijk hoor. Omhaal/volley is volgens mij 2x snel achter elkaar op 'schieten' drukken, maar dat ligt er ook aan hoe de speler er voor staat. Voor de rest gewoon een kwestie van uitproberen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef Kreator het volgende:
Zijn er ook nog truucjes mogelijk? IK win nu wel alles, maar het is zo saai.
Hoe doe je een omhaal, of een mooie passing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |