Ga janken op een Belgisch kutforum ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef loode het volgende:
Jupilerdrinkende Belgen![]()
Heinikenzuipende Hollanders![]()
En die ene k-belg moet ook oprotten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ga janken op een Belgisch kutforum ofzo.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:08 schreef root1980 het volgende:
Mannekepils
Mwoah. De enige pis van een Belg dat niet stinkt is die van Manneken Pis.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef loode het volgende:
'r Is geen Belgisch kutforum, dus moet ik hier wel komen
Mannekepis > Beatrix
't Luchte wel wat op ja, maar ben vooral blij dat ik weer thuis ben. Die Hollander z'n pis stonk echt vreselijk.
riep iemand mijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En die ene k-belg moet ook oprotten.
Of je hebt geen verstand van Belgische humor, of van Nederlandse humor, of van geen van beide.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:13 schreef loode het volgende:
Trouwens, al die Belgenmoppen he, dat waren gewoon Hollandermoppen waarvan een overgelopen Belg (vast voor de weed) alle 'Belg' vervangen heeft door 'Nederlander' en 'Hollander' door Belg.
Dat klopt, maar die zijn dan ook verdomde lastig om te vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:19 schreef Little_Meanie het volgende:
gelukkig kom ik nooit Nederlanders tegen op reis, maar ik ga dan ook naar de sjiekere etablissementen waar pauper-Nederlanders niet komen
Niet dreigen doen....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:21 schreef Jump het volgende:
Niks tegen belgen hé
Of moet ik dreigen met een slotje![]()
Dat zie ik sommige Belgen doen, als een Nederlander grapjes over ze maakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:13 schreef loode het volgende:
Trouwens, al die Belgenmoppen he, dat waren gewoon Hollandermoppen waarvan een overgelopen Belg (vast voor de weed) alle 'Belg' vervangen heeft door 'Nederlander' en 'Hollander' door Belg.
Of als de straten opeens barslecht zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef mazaru het volgende:
Hoe weet je wanneer je in België bent?
Als de koeien mooier zijn dan de mannen!!![]()
Slechte wegenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:27 schreef mazaru het volgende:
Hoe weet je wanneer je in België bent?
Ik las B-merk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:30 schreef Yildiz het volgende:
Dat krijg je ervan, altijd maar die grappen maken over ons, we hebben wel iets geleerd van die Mohammed Boijalie of weet ik hoe jullie hem noemen, wij noemen hem gewoon B.!
Een wonder!!!! Voor het eerst dat een Belg het ZELF toegeeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Of als de straten opeens barslecht zijn
Die zijn echt een ramp hier soms
Het is toch op sommige plaatsen echt ergquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Een wonder!!!! Voor het eerst dat een Belg het ZELF toegeeft![]()
En daarom voel ik me geen Hollander, ik kom niet uit die ranzige Randstad...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef mazaru het volgende:
Baaideweei
Is er een verschil tussen Nederland en Holland?
Naast Nederland wordt ook de naam Holland veel gebruikt. Eigenlijk is dit de naam van twee westelijke kustprovincies, Noord-Holland en Zuid-Holland, die in de geschiedenis een belangrijke rol hebben gespeeld. De officiële naam is echter ‘het Koninkrijk der Nederlanden’, of kortweg ‘Nederland’.
Ik wil als Fries niets te maken hebben met een eventuele Hollandse benaming van iets, ik ben Nederlander én Fries, maar Hollander, uuhm, neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef mazaru het volgende:
Baaideweei
Is er een verschil tussen Nederland en Holland?
Naast Nederland wordt ook de naam Holland veel gebruikt. Eigenlijk is dit de naam van twee westelijke kustprovincies, Noord-Holland en Zuid-Holland, die in de geschiedenis een belangrijke rol hebben gespeeld. De officiële naam is echter ‘het Koninkrijk der Nederlanden’, of kortweg ‘Nederland’.
De belgische wegen doen mij denken aan Polen en California (hoe raar dat ook mag klinken...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is toch op sommige plaatsen echt erg
nee, wij noemen belgen hier thuis: Belsen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:33 schreef whoops het volgende:
[..]
En daarom voel ik me geen Hollander, ik kom niet uit die ranzige Randstad...
TS: wij noemen jullie volkje toch ook niet allemaal Walloniers?
Mjah, de meeste 'Hollanders' zullen jou een reserverbelg noemen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
nee, wij noemen belgen hier thuis: Belsen.
en belgie noemen we hier: Bels
hopen dat ze zich daar niet zo beledigt over voelen als ik, als ik hollander wordt genoemd.
In het buitenland moet je niet over Friezen beginnen, dan kom je helemaal nergens meerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:33 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Ik wil als Fries niets te maken hebben met een eventuele Hollandse benaming van iets, ik ben Nederlander én Fries, maar Hollander, uuhm, nee![]()
mag ik die belgische nerd zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:45 schreef loode het volgende:
De wegen zijn wel wat minder ja, dat is juist. Maar zegt het feit dat er - ik woon op zo 'n 20 km's van de Hollandse grens, de dichtstbijzijnde Hollandse stedes zijn Budel, Valkenswaard en verder Eindhoven, dus ik kan het weten - steeds meer en meer belastingsontduikende Hollanders hun vaderland ontvluchten, hier een villa neerplanten en mijn vakantie's verpesten, niet genoeg? Als onze wegen zo slecht zijn, waarom stikt het hier dan van de rijke Hollanders, sinds de laatste 10 jaar? Awel, omdat de rest vele malen beter is![]()
Alle goede dingen komen uit Belgie: bier, frieten (mensen die petat tegen frieten zeggen zijn dom en weten niet hoe het zaakje in elkaar zit) en wijven (wat menigeen forumgebruiker al toegegeven heeft). Laten we niet verder discussieren en Fok! gewoon overdragen aan een Belgische nerd, hoeven we dit probleem nooit meer zien langs te komen![]()
(O nee, toch niet. Want Belgische internetoplossingen zuigen wel, da's juust)
Doen we niet, want Belgie noemen we hier ook vaak genoeg Bels (mijn (groot)ouders e.d. eigenlijk steeds wanneer ze naar het land willen refereren), maar ik woon dus wel - zoals gezegd - vrij dicht tegen de grens aan, dus dat zou wel eens iets plaatselijks kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
nee, wij noemen belgen hier thuis: Belsen.
en belgie noemen we hier: Bels
hopen dat ze zich daar niet zo beledigt over voelen als ik, als ik hollander wordt genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |