http://www.vsnares.com/video/find_candace.wmvquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:30 schreef Renmaestro het volgende:
Toffe clips ook.
word!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Wat een ongelovelijk teringherrie is dat
Maar hoe harder, hoe beter toch![]()
*Grindcore, D&B fan hierrrr hoezo niets gewendquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:31 schreef HAL9000S het volgende:
Venetian Snares al teringherrie??Niks gewend zeker
Omdat je loopt te bitchen dat VS teringherrie isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
*Grindcore, D&B fan hierrrr hoezo niets gewend![]()
Breakcore is het labeltje waar je naar zoekt.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:53 schreef BaajGuardian het volgende:
hardcore/trance bagger dus neem ik aan
brrrr wat komt kortzichtige onwetendheid toch dom overquote:Op zondag 31 juli 2005 03:53 schreef BaajGuardian het volgende:
hardcore/trance bagger dus neem ik aan
Dat het teringherrie is.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:31 schreef PDOA het volgende:
En wat is nu eigenlijk de klacht?
oh help het is een non muziekaal figuur dat denkt tof te zijn een post te flamen!quote:Op zondag 31 juli 2005 04:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
brrrr wat komt kortzichtige onwetendheid toch dom overJe hebt werkelijk geen flauw idee waar over je praat he?
quote:Op zondag 31 juli 2005 04:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nog nooit van breakcore gehoord , maar aan de reacties te zien hoef ik het mn ganse leven ook niet te horen
trance en hardcore is al een muzikale ziekte genoeg
Ik heb liever dat mensen zoals jij lekker in je bekrompen muziekwereldje blijven ronddwalen...komop dacht je nou werkelijk dat ik je nog serieus neem na die posts van je?quote:als er een analoge bass een hihat en een synth snare in zit , is het automatisch bagger en niet de moeite waard
bekrompen muziek wereldje zegt deze vent...omfgquote:Op zondag 31 juli 2005 04:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen zoals jij lekker in je bekrompen muziekwereldje blijven ronddwalen...komop dacht je nou werkelijk dat ik je nog serieus neem na die posts van je?
Door je stompzinnige kortzichtigheid beperk je jezelf enorm... en dat is zonde... Jammer ook dat dit soort mensen zichzelf ook nog als liefhebbers en kenners beschouwen terwijl ze eigenlijk een belediging zijn voor de muziek.
Kijk nu voel je zelf ook hoe het is om zonder enige onderbouwing 'non musikaal figuur' genoemd te worden.quote:en je noemt mij bekrompen , je kent mij niet , wie de fuck denk je dat je bent mafkees
ik bespeel zowel instrumenten als dat ik met progs muziek maakquote:Op zondag 31 juli 2005 05:17 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou trouwens weleens willen zien hoe ver je zou komen met dit soort apparatuur:
http://www.xs4all.nl/%7Eawolfe/studiobackup.htm
Ik zeg je dat het bespelen van een instrument vele malen gemakkelijker is, en ja ik bespeel ook instrumenten.
Kijk dit is het probleem, je hebt al een oordeel voordat je uberhaupt weet wat het isquote:Op zondag 31 juli 2005 05:18 schreef BaajGuardian het volgende:
en als er nog normale mensen hier zijn , die WEL uit willen leggen wat voor muziek het dan WEL is , graag.
mij ook..quote:Op zondag 31 juli 2005 05:27 schreef HAL9000S het volgende:
En ja, mensen die niet weten waar ze over praten leveren bij mij irritaties op.
gerelateerd aan dat hardcore en trance bagger is , als reactie op de TS die in KLAAGBAAK een topic plaatst over *harde muziek* , daar maakte ik de conclusie uit op met duidelijk *neem ik aan* erachter getiept , zodat ik een correctie kon krijgen als het niet dezen warenquote:hardcore/trance bagger dus neem ik aan
ik ben opeens kortzichtig en heb geen flauw idee waar ik over praat ,quote:brrrr wat komt kortzichtige onwetendheid toch dom over Je hebt werkelijk geen flauw idee waar over je praat he?
OMG je had nog steeds niet door dat TS het sarcastisch bedoelde en dus wel helemaal gek is van deze muziekstroming??quote:ga je me nu nog eens uitleggen wat voor muziek de door de TS en meerderen zo verafschuwd word is?
mja sorry hoor kan er niet over als kindertjes met een draaitafeltje mij lopen uit te voeteren voor onmuziekaal , en beledigend voor de muziek wereld / niet weten waar ik over praatquote:
Ik schaam me bijna om te zeggen dat ik gitaar speelquote:Op zondag 31 juli 2005 05:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mja sorry hoor kan er niet over als kindertjes met een draaitafeltje mij lopen uit te voeteren voor onmuziekaal , en beledigend voor de muziek wereld / niet weten waar ik over praat
stelletje grapjassen hier , als nu niemand me gaat vertellen wat voor muziek die breakcore dan wel is
is mijn POINT MADE .
om even te spiegellen
en dan ga jij nog even iemand die dit niet meteen begrijpt omdat deze de muziek niet kent , nog nooit van gehoord heeft zelfs , lopen flamen?quote:Op zondag 31 juli 2005 05:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
OMG je had nog steeds niet door dat TS het sarcastisch bedoelde en dus wel helemaal gek is van deze muziekstroming??
Echte TRU mensen herken je zo. Onnavolgbaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 05:38 schreef BaajGuardian het volgende:
mja sorry hoor kan er niet over als kindertjes met een draaitafeltje mij lopen uit te voeteren voor onmuziekaal , en beledigend voor de muziek wereld / niet weten waar ik over praat
stelletje grapjassen hier , als nu niemand me gaat vertellen wat voor muziek die breakcore dan wel is
is mijn POINT MADE .
om even te spiegellen
Electro, techno en house.quote:Op zondag 31 juli 2005 05:37 schreef Beach het volgende:
Wat een teringherrie, een soort mislukte drum en bass ofzo![]()
![]()
geef mij maar hardstyle/hardtrance
wat is een TRU mens nou weer , ik post daar amperquote:Op zondag 31 juli 2005 05:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Echte TRU mensen herken je zo. Onnavolgbaar.![]()
Wtf heeft het te dom zijn om te begrijpen dat een topic sarcarstisch bedoelt te maken met het niet kennen van een muzieksoort?quote:Op zondag 31 juli 2005 05:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en dan ga jij nog even iemand die dit niet meteen begrijpt omdat deze de muziek niet kent , nog nooit van gehoord heeft zelfs , lopen flamen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |