God zegt wat zijn onderdanen moeten doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoort God niet intelligenter te zijn dan zijn eigen creaties?
Of anders geef je even helemaal geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
God zegt wat zijn onderdanen moeten doen.
In ieder geval bepaalt God hoe het moet lopen hier.
Hoe mensen zich dienen te gedragen.
En ik ga weer.
Mensen die een plaag zijn daar heb ik geen boodschap aan.
Ik kan dit niet echt goed inschatten, maar op de schaal van randmongool met scores tussen1 en 10 is dit toch zeker een 47!quote:
Daar geef ik je gelijk in. Voor de rest ben je gewoon een bijzettafeljosti.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het een lachertje.
alleen maar kutantwoorden ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef Dromenvanger het volgende:
God geeft alleen maar.
als je alles bent en dus ook weet, vertel mij mijn echte naam dan eens!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben alles Paashaas.
Alles.
Ik ben alles. Ik ben jou, ik ben ik. Ik ben je buurvrouw. En ik ben het hele universum.
Ik ben alles dus
Ben je dan ook datgene waarvan voor iedereen is beslist dat niemand het kan zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben alles
Ben je homo?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als je alles bent en dus ook weet, vertel mij mijn echte naam dan eens!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga verder met mijn werk.
Mên wat heb jij gebuiktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben alles en bepaal alles.
En dat is een feit.
En dan ga je maar muziek luisteren als je het niet gelooft.
Er moet iemand God zijn, en laat mij dat nu toevallig zijn
Whehehehequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:12 schreef Bioslock het volgende:
EN GEEF GODVERDOMME EENS ANTWOORD OP DE VRAGEN.
God neemt jouw principes over?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is zwaar tegen mijn principes. En dus tegen het principe van God.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |