Godsamme, alweer een gefrustreerde ex van r1ck of wat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
R2 ??? Waar ben je? Nog wat te posten de laatste tijd?
Of raak je door je baggerige zieligheid heen?
Kan ze meteen haar geest zuiveren onder dat water.quote:
Nee, een bewonderaar van losers. Ik bewonder hoe erg losers zijn. Ik kan me vaak niet voorstellen hoe diep je kunt zakken in je leven.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Godsamme, alweer een gefrustreerde ex van r1ck of wat?
Waar heb je het over, gladiool.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze net zo'n kraanwater heeft dan ik krijg.
[TRU] en je inrichting zijn de andere kant op, bosjostiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kan ze meteen haar geest zuiveren onder dat water.
Ik hoop dat ze net zo'n kraanwater heeft dan ik krijg.
Sommige mensen zijn zo vuil als de ziekte.
Over zuiverheid.quote:
tja, takes one to appreciate one...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zie de humor van losers wel in
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[TRU] en je inrichting zijn de andere kant op, bosjosti.
Een of andere broodhomo die eigenlijk in [TRU] thuishoort, maar blijkbaar verdwaald is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:00 schreef Bioslock het volgende:
Wie is die debiel, PP?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een of andere broodhomo die eigenlijk in [TRU] thuishoort, maar blijkbaar verdwaald is.
Pak eerst jezelf aan en zie dat deugd met een d is, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet preken wat ik ga doen.
Ik wil alleen zeggen dat ik ieder mens die niet deugt ga aanpakken. Mensen die deugen hebben niets te vrezen en weten dat ook.
Zieke mensen in de geest gaan onder de bijl.
Jij gaat ook nog op de knie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Pak eerst jezelf aan en zie dat deugd met een d is, bijvoorbeeld.
Om over de rest van je kut-Nederlands maar te zwijgen.
Waarom zou je iemand garantie geven op iets waarvan je zeker weet dat het gaan gebeuren?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wacht jij maar lekker af.
Jou tijd komt nog wel eens.
En dan ga jij ook op de knieen voor mij.
En dat garandeer ik je.
Ik geef je 100 procent garantie.
Garantie dat je op de knieeen gaat dus
begin anders eens met een cursus spelling en zinsbouw.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wacht jij maar lekker af.
Jou tijd komt nog wel eens.
En dan ga jij ook op de knieen voor mij.
En dat garandeer ik je.
Ik geef je 100 procent garantie.
Garantie dat je op de knieeen gaat dus
Hoort God niet intelligenter te zijn dan zijn eigen creaties?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog op de knie.
Billenkoek kun je krijgen met je grote mond
Ieder mens is ondergeschikt aan mijn macht.
Ik ben God.
"Okidokie"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ieder mens gaat op mijn knie.
Maar daar komen jullie nog achter.
Heb jij je medicatie weer eens niet op tijd gehad?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog op de knie.
Billenkoek kun je krijgen met je grote mond
Ieder mens is ondergeschikt aan mijn macht.
Ik ben God.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |