- Pluizebol2000 -
Species : JubJub
Colour : Yellow
Level : 8
Health : 14 / 14
Mood : delighted!
Hunger : dying
Strength : quite strong
Defence : very heavy
Move : super speedy
Intelligence : above average
The Fire Faerie says 'Tum de dum... im waiting for my Cool Shades'
heeft iemand die voor mij???...
Vertel maar wat je precies moet hebben en ik zal even zoeken.
* Jojogirl heeft geen cool shades stranger, maar in de winkel van 'fonzo86' kosten ze 285 NP.
Das mijn Guild nick
Dan heb ik ook meteen FoN die ik dan toevoeg en nog een lid. D0D0
quote:kan je het niet toesturen naar mij.. ik zit in de guild... ik ben steeds te laat...
Op dinsdag 29 oktober 2002 09:21 schreef Jojogirl het volgende:
werkeend, eik moet je die zoeken in alle winkeltjes, maar het is meestal het makkelijkst om zo'n item door een ander te laten opzoeken in de shopwizard.Vertel maar wat je precies moet hebben en ik zal even zoeken.
* Jojogirl heeft geen cool shades stranger, maar in de winkel van 'fonzo86' kosten ze 285 NP.
Stranger, ik heb de cool shades maar heb jou niet als Neofriend staan geloof ik en weet niet wat je username is daar, dus ik kan ze niet aan je doneren.
Digijasper, wat is je username daar? Dan stuur ik je ook even een invitation.
quote:volgens mij is het sjoerdp
Op woensdag 30 oktober 2002 09:11 schreef Jojogirl het volgende:Stranger, ik heb de cool shades maar heb jou niet als Neofriend staan geloof ik en weet niet wat je username is daar, dus ik kan ze niet aan je doneren.
toch gewoon je inlognaam??
quote:Ja klopt, maar ik wist niet meer wat jij daar als username had. Maareh, ik heb geprobeerd die cool shades te doneren, maar nu lukt het niet omdat je al 50 items in je Your Items ding hebt. Ik zal het later nog wel eens proberen.
Op woensdag 30 oktober 2002 12:26 schreef Stranger het volgende:[..]
volgens mij is het sjoerdp
toch gewoon je inlognaam??
quote:ik zoek nog neofroiends
Op woensdag 8 januari 2003 17:01 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is nog steeds fantiek neopetter, maar de guild is een beetje erg doods.
quote:2x een Esophagor quest doen.
Op donderdag 9 januari 2003 15:58 schreef Quintony het volgende:
Die boom in de haunted woods wil altijd weten wanneer en waar iemand vermoord is, waar vind ik dat?
quote:een wat quest?
Op donderdag 9 januari 2003 15:59 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
2x een Esophagor quest doen.
quote:Linksonder van de Brain Tree. Maar het is meestal niet lonend.
Op donderdag 9 januari 2003 16:06 schreef Quintony het volgende:[..]
een wat quest?
quote:nee die gast wil duur vreten hebben
Op donderdag 9 januari 2003 16:07 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Linksonder van de Brain Tree. Maar het is meestal niet lonend.
waar halen mensen het geld vandaan om 4 pets op tering hoge levels te krijgen ?
Je kan beginnen met het spelen van zoveel mogelijk spelletjes. Kiko Match, Destructomatch, Meerca Chase leveren relatief snel punten op.
Zet een deel van wat je verdient op de bank en gebruik de rest om dingen te kopen in de shops die je weer snel kan verkopen met een leuke winst. Mijn tip voor verkoopwaar: boeken. Die kan je redelijk makkelijk kopen in de bookshop, leveren een behoorlijke winst op en raak je snel weer kwijt in je eigen winkel.
Ideaal als je je vaak verveelt achter je PC-tje
Disclaimer: Jojogirl is niet verantwoordelijk voor enige schade ontstaan door een Neopets verslaving als gevolg van deze post
Nog wat willekeurige tips:
* Als je iets opzoekt in de Shop Wizard druk dan een paar keer op F5 om meerder zoekresultaten te zien te krijgen. De Wizard doorzoekt nl. elke keer maar een beperkt gedeelte van de winkels op de goedkoopste prijs en bij maar 1 keer zoeken loop je dus kans alsnog duur uit te zijn.
* Goedkoop voedsel: Scotch Egg, Illusens Cream Cookie, Chocolate Faerie Cake, Pyramicake, Half-eaten Berry
* Scratchcards kan je kopen voor 600 NP bij de Kiosk in de Ice Caves en leveren afhankelijk van welke soort je krijgt minstens 800 NP op als je ze verkoopt.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 09-01-2003 21:43]
The Darkness Faerie wants you to get her 'Green Tuskaninny Keyring'!!
iemand een idee waar ik die kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |