quote:Waar ben je ze aan het trainen? Beestjes kunnen alleen trainen in de Academy op Krawk Island en bij de Training School op Mystery Island. Voordat ze daar getraind worden moet je de training wel betalen, en dan zou de training na een paar uur afgelopen moeten zijn. Om die dan te voltooien moet je nog wel even op complete course klikken.
Op donderdag 25 oktober 2001 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Mijn beestjes zijn al dagen aan het trainen om een lvl te halen wat doe ik fout?
quote:Verdiepen hoeft niet, als je je gewoon aanmeldt kom je er langzaam vanzelf wel achter wat het precies inhoudt.
Op donderdag 25 oktober 2001 15:03 schreef kasper het volgende:
Jojo, ik heb dit topic net doorgelezen en snap er helemaal niets van. Is het 't waard me d'r in te gaan verdiepen, of kost 't allemaal te veel tijd?
quote:Stomme vraag: heb je de goede soort steen? Als dat wel zo is weet ik het ook niet.
Op donderdag 25 oktober 2001 15:11 schreef Aneurism het volgende:
op mystery island ben ik, en ik klik steeds op pay maar hij doet niets. ik heb wel zo'n steen...
quote:Nou, je kan altijd maar met 1 soort codestone betalen, maar er zijn 10 verschillende codestones.
Op donderdag 25 oktober 2001 15:19 schreef Aneurism het volgende:
Wat is de goede soort?
*vraagt zich af hoe Kasper ooit medicijnen heeft kunnen studeren*
Als dokter ben ik gewend dat m'n assistente dat soort karweitjes opknapt.
Wat voor voordelen heeft zo'n guild?
Weet iemand misschien een Nederlandse pagina met de uitleg ofzo? Want als ik aan de Engelstalige uitleg moet beginnen ben ik nogwel een tijdje bezig....
Oja, mn beestje heet qwibbel en het is een rooie quiggle. Dat is zo'n soort kikker gevalletje.
* Jojogirl stuurt je wel even een uitnodiging.
Het Fok!kersguild heeft inmiddels 29 leden en er staat al
220,000 NP op de bank.
Dit is onze guildpet:
- Fokkikau -
Species : Kau
Colour : Red
Level : 5
Health : 9 / 9
Mood : happy
Hunger : fine
Strength : very strong
Defence : average
Move : GREAT (22)
Intelligence : above average
Gaat best goed dus met het guild Er worden veel tips uitgewisseld en binnenkort komt er weer een wedstrijd aan.
Lid worden kan nog steeds door in dit topic even je username door te geven.
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |