Heerlijk! Even een paar daagjes he-le-maal weg. Dàt zouden meer mensen moeten doen. ben jij al weggeweest? En heb je nog post gehad de laatste tijd?quote:
Ik zal me een dezer dagen eens inlezen. Ik zag gisteren trouwens wat hoogtepunten op TV van Live 8. Het zag er wel erg strak uit allemaal! Wat zul je genoten hebben. Stond je een beetje vooraan of niet? Of is dat ook ergens terug te lezen hier?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb weer weten te ontsnappen voordat ze het cordon wisten te sluiten, ja. Maar het was erg gezellig (zoals terug te lezen in de laatste paar delen van dit slowchattopic
).
Tussen de 50 en 70 meter van het podium (nadat we eten zijn wezen halen kregen we uiteraard nooit meer onze eerdere plaats terugquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:37 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik zal me een dezer dagen eens inlezen. Ik zag gisteren trouwens wat hoogtepunten op TV van Live 8. Het zag er wel erg strak uit allemaal! Wat zul je genoten hebben. Stond je een beetje vooraan of niet? Of is dat ook ergens terug te lezen hier?
Foto!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een nieuwe auto!
Vandaag mee naar Tilburg gereden en helemaal perfect. Vanmiddag meteen overgeschreven, verzekering geregeld en morgen pik ik 'm op.
Nu alleen hopen dat mijn freelance opdrachtgever me snel uitbetaalt, zodat ik de totale som kan betalen... of met de noorderzon vertrekken, dat kan natuurlijk ook...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:52 schreef Litpho het volgende:
Foto!.
we moeten natuurlijk wel kunnen beoordelen of hij stoer genoeg is voor Cc
Klinkt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik niet...
Maar het is dus de Honda Civic geworden: Een 3D met een 1.5 motor.
Hij ziet er zo een beetje uit, maar dan in het rood:
[afbeelding]
En hij heeft een (Amerikaanse) tweedelige achterklep... en alarm... en centrale vergrendeling... mét afstandbediening... en van die metalic crosspedalen.. en stoere velgen...![]()
Dat vraagt natuurlijk om een foto, zodat de normale wegebruikers weten welke ze moeten gaan ontwijken op de snelweg . . .quote:
Tofquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik niet...
Maar het is dus de Honda Civic geworden: Een 3D met een 1.5 motor.
Hij ziet er zo een beetje uit, maar dan in het rood:
[afbeelding]
En hij heeft een (Amerikaanse) tweedelige achterklep... en alarm... en centrale vergrendeling... mét afstandbediening... en van die metalic crosspedalen.. en stoere velgen...![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een foto, zodat de normale wegebruikers weten welke ze moeten gaan ontwijken op de snelweg . . .![]()
![]()
![]()
Vind je het gek, als iedereen voor je opzij gaat . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik rijd toevallig al jáááren zo goed als schadevrij, ja!
![]()
Veel plezier!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik rijd toevallig al jáááren zo goed als schadevrij, ja!
![]()
Ik ga nu maar eens boodschappen doen. Vind dat ik wel een feestmaaltje heb verdiend. En vanavond naar de film (Willy Wonka) en morgen mijn nieuwe auto ophalen.
Ik dacht dat dat met respect te maken had...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
Vind je het gek, als iedereen voor je opzij gaat . . .![]()
Hij heeft een Twingo . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik heb ook een nieuwe auto. Maar ik zeg niet wat voor één want dan wordt ie weer uitgescholden voor wijven-boodschappenwagen.![]()
Hallo zeg....waarom denk je dat ik je adres vroeg over de SMSquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Heerlijk! Even een paar daagjes he-le-maal weg. Dàt zouden meer mensen moeten doen. ben jij al weggeweest? En heb je nog post gehad de laatste tijd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |