abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29354564
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef Aventura het volgende:
Ja, maar DS4, je bent niet alleen, waar er geneukt wordt zijn er twee mensen. Als jij het voor jezelf een aanvaardbaar risico vindt om eventueel besmet te kunnen worden, is dat prima. Maar ik neem aan dat er na elke onveilige neukpartij er wel weer een andere komt.
En zo gaat het niet alleen meer om wat jij voor jezelf aanvaardbaar vind, maar beslis jij het ook even voor een ander.
Nee. Sinds wanneer is de Nederlandse vrouw niet meer mondig? Even voor de goede orde, je besluit samen om te neuken en je besluit samen of je dat wel of niet met condoom doet.

En geloof me, ik ben niet tegen het gebruik van het condoom. Ik vind alleen de vraag van de TS wel relevant. En ik vind ook dat sommigen echt te ver gaan. Ik bedoel: om bij iedere vaste relatie eerst beiden te testen voordat je zonder condoom gaat neuken... Ik vraag mij dan ook af of die personen iedere dag voor ze in de auto stappen kijken of de remleidingen niet stuk zijn oid.

Simpel: iemand die naar drugshoeren gaat en vraagt om zonder condoom te mogen, is vrij gestoord bezig (en als deze daarna ook nog met zijn vrouw onbeschermd naar bed gaat is hij m.i. asociaal).

Iemand die veel wisselende contacten heeft doet er zeker verstandig aan om condooms te gebruiken.

Twee mensen die een vaste relatie hebben en een 'beperkt verleden' en die zonder condoom vrijen hebben m.i. groot gelijk.

DAT is mijn standpunt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_29354672
Mijn standpunt is dat ie er nog aanzit en het goed doet dus ik ga gewoon door.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_29354682
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Zijn dit nog steeds de getallen waar we het over eens zijn en waar dit topic om begonnen was?
Nee, dit gaat om Aids. Ik wist dat die kansen klein zijn. Ik wil het weten voor andere SOA's.
pi_29354695
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:18 schreef tijger1974 het volgende:
dit is wel leuk om weer eens een voorbeeld aan te halen.
jij gaat racen dan zit een risico aan maar zoals je al eerder zei je kan bewust wel wat risico nemen.
maar als jij gaat racen doe dan ook een gordel om?
tuurlijk kan bij een eventueel ongeluk het niks uitmaken of je de gordel om hebt of niet, maar meestal komt de bestuurder er beter vanaf als hij wel een gordel omheeft.

lees nu de tekst nog eens maar verwissel de volgende woorden: racen-sex, en gordel-condoom
Onvergelijkbaar. Ten eerste stelt de FIA de gordel verplicht. Het is dus geen keuze. Ten tweede is het risico om zonder gordel te rijden VELE malen groter dan zonder condoom neuken (inschatting: nog onveiliger dan onbeschermd anaal contact met een HIV besmet persoon). Ten derde: ik race net zo prettig MET als ZONDER gordel.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:26:57 #255
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29354718
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Zijn dit nog steeds de getallen waar we het over eens zijn en waar dit topic om begonnen was?
En dan moet je nog maar net de pech hebben iemand te treffen die een soa heeft. En dan zie ik nog dat de kans dat je wat oploopt tussen de 1 en 3% schommelt
Dat is toch bijna verwaarloosbaar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:29:47 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29354813
Ik vind zelf ook dat de soa-hysterie te ver is doorgeslagen als ik hier een 15-jarige knul zie vragen of hij een soa-test moet doen nadat hij orale sex heeft gehad met een maagd. Als je kritisch naar je eigen sexuele gedrag kijkt zou je wel moeten weten of je je moet testen en en of je condooms moet gebruiken of niet.
De kans om wat op te lopen als je niet in een zogenaamde risicogroep valt is nog altijd vrij klein. Ik vind het ook best interessant om eens te bekijken hoe groot de kans nu echt is dat je wat oploopt. Alleen die opmerking over het ziekteverloop van een of andere soa na die te hebben opgelopen vind ik persoonlijk nogal onzinnig. Bovendien impliceert die 'zonder zorgen' houding dat diegenen zich nooit laten testen. En helemaal vreemd vind ik dat mensen dan gaan stellen dat een vrouw ook nee kan zeggen. Met andere woorden, jullie zouden door jullie sexverleden best een soa kunnen hebben, ok? Want, je neemt af en toe risico's. En met die gedachte in je hoofd verleid je iemand en laat je het aan haar om ja of nee te zeggen? Die gedachtengang vind ik behoorlijk egoistisch.
pi_29354854
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En dan moet je nog maar net de pech hebben iemand te treffen die een soa heeft. En dan zie ik nog dat de kans dat je wat oploopt tussen de 1 en 3% schommelt
Dat is toch bijna verwaarloosbaar
Tussen de 1 en 3 %

Hoeveel meiden denk jij dan wel niet te versieren in je leven?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:34:33 #258
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29354975
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Tussen de 1 en 3 %

huh, nee er staat toch dat de kans dat je wat oploopt als je sext met iemand die een soa heeft tussen de 1 en 3% is?
of lees ik het nou verkeerd
en ben niet zo'n enorme versierder hoor
ben nu aan mijn 4e vriendin bezig in 24 jaar tijd, dus dat valt best mee toch
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29355010
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Tussen de 1 en 3 %

Als je AIDS wil krijgen moet je Casanova heten, zoveel is zeker.
pi_29355032
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

huh, nee er staat toch dat de kans dat je wat oploopt als je sext met iemand die een soa heeft tussen de 1 en 3% is?
of lees ik het nou verkeerd
en ben niet zo'n enorme versierder hoor
ben nu aan mijn 4e vriendin bezig in 24 jaar tijd, dus dat valt best mee toch
LEZEN

Tussen de 1 en 3 % als je het doet met een HIV besmet iemand.

Misschien haal je al je vriendinnetjes wel uit de HIV kliniek maar ikke niet
pi_29355041
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Aventura het volgende:
En helemaal vreemd vind ik dat mensen dan gaan stellen dat een vrouw ook nee kan zeggen. Met andere woorden, jullie zouden door jullie sexverleden best een soa kunnen hebben, ok? Want, je neemt af en toe risico's. En met die gedachte in je hoofd verleid je iemand en laat je het aan haar om ja of nee te zeggen? Die gedachtengang vind ik behoorlijk egoistisch.
Zo lang ik eerlijk ben over mijn sexverleden zie ik dat niet zo. Het is anders als ik jarenlang op de Keileweg dagelijks voor veel geld vrouwen verleid om het zonder condoom te doen en dan tegen de dame in kwestie ga vertellen dat ik met slechts 5 andere vrouwen het bed heb gedeeld en nog wel met condoom (overigens, als die dame gelooft dat ik altijd met condoom neuk en bij haar ineens dat niet wil is dat ook wat vreemd, maar goed).

Gewoon open en eerlijk. En dan is het gewoon twee volwassen mensen, die een beslissing nemen. En dan is het toch echt beider verantwoording.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:39:22 #262
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29355130
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

LEZEN

Tussen de 1 en 3 % als je het doet met een HIV besmet iemand.

Misschien haal je al je vriendinnetjes wel uit de HIV kliniek maar ikke niet
Dat zeg ik ook
pi_29355132
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Twee mensen die een vaste relatie hebben en een 'beperkt verleden' en die zonder condoom vrijen hebben m.i. groot gelijk.

DAT is mijn standpunt.
Elke keer verbaas ik me weer hoe dom mensen kunnen zijn met dit soort opmerkingen. Ookal heb je een beperkt verleden omdat je zelf weinig rondgeneukt hebt, je weet toch NOOOOOOOIT wat diegene allemaal heeft uitgespookt waarmee je onveilig hebt lopen neuken. Juist mensen met veel vaste relaties lopen de meeste kans op soa's omdat ze het verhoudingsgewijs vaker onveilig doen.
enjoy life!
pi_29355193
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:39 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Elke keer verbaas ik me weer hoe dom mensen kunnen zijn met dit soort opmerkingen. Ookal heb je een beperkt verleden omdat je zelf weinig rondgeneukt hebt, je weet toch NOOOOOOOIT wat diegene allemaal heeft uitgespookt waarmee je onveilig hebt lopen neuken. Juist mensen met veel vaste relaties lopen de meeste kans op soa's omdat ze het verhoudingsgewijs vaker onveilig doen.
Je bent zelf dom
pi_29355416
quote:

[..]

Ik zou dat dan toch liever "veel wisselende contacten" noemen, en daar zijn idd wat meer risico's aan verbonden. De meeste kans op soa's lopen overigens mensen in risicogroepen, mnaar dat terzijde.
pi_29355599
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Als je AIDS wil krijgen moet je Casanova heten, zoveel is zeker.
Kastanova?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29355806
quote:

[..]

Weet je wat dom is? Iedere dag in het verkeer veel meer risico lopen dan het in het voorbeeld genoemde stel en dan dat stel veroordelen omdat ze dat ZEER MINIEME risco niet afdekken. Voor zover het kan, want als je wederhelft vreemd gaat dan helpt daar ook geen test aan het begin tegen.

En om nou te zeggen dat het slim is om je IEDERE week te laten testen incl. partner terwijl je een vaste relatie hebt... Maar kennelijk vind jij dat een goed idee.
pi_29356104
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Weet je wat dom is? Iedere dag in het verkeer veel meer risico lopen dan het in het voorbeeld genoemde stel en dan dat stel veroordelen omdat ze dat ZEER MINIEME risco niet afdekken. Voor zover het kan, want als je wederhelft vreemd gaat dan helpt daar ook geen test aan het begin tegen.

En om nou te zeggen dat het slim is om je IEDERE week te laten testen incl. partner terwijl je een vaste relatie hebt... Maar kennelijk vind jij dat een goed idee.
Hoor je mij zeggen dat je je iedere week moet gaan testen dan? Ik vind het gewoon erg naief dat je in deze tijd ,waar meer dan 30.000 chlamydia- besmettingen per jaar alleen al zijn, je het onveilig kunt gaan doen op basis van vertrouwen en de veronderstelling dat je partner niets heeft omdat ze dat denkt.
enjoy life!
pi_29356334
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik zou dat dan toch liever "veel wisselende contacten" noemen, en daar zijn idd wat meer risico's aan verbonden. De meeste kans op soa's lopen overigens mensen in risicogroepen, mnaar dat terzijde.
Onzin, risicogroepen hebben alleen meer betrekking op HIV, de overige soa's komen in alle lagen van de bevolking voor.
enjoy life!
pi_29356438
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Bemiddelaar het volgende:

Hoor je mij zeggen dat je je iedere week moet gaan testen dan? Ik vind het gewoon erg naief dat je in deze tijd ,waar meer dan 30.000 chlamydia- besmettingen per jaar alleen al zijn, je het onveilig kunt gaan doen op basis van vertrouwen en de veronderstelling dat je partner niets heeft omdat ze dat denkt.
Nee. Maar het is inconsequent om te denken dat je een groot genoeg risico loopt om een test te rechtvaardigen vanwege onbeschermde sex uit het verleden om dan vervolgens sex in het hier en nu niet te classificeren als een groot genoeg risico om een test te rechtvaardigen.
pi_29356480
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Onzin, risicogroepen hebben alleen meer betrekking op HIV, de overige soa's komen in alle lagen van de bevolking voor.
HIV ook. Het risico op besmetting met een soa/niet-HIV is echt hoger als je tot de risicogroep behoort.
pi_29357124
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee. Maar het is inconsequent om te denken dat je een groot genoeg risico loopt om een test te rechtvaardigen vanwege onbeschermde sex uit het verleden om dan vervolgens sex in het hier en nu niet te classificeren als een groot genoeg risico om een test te rechtvaardigen.
Een test hoef je niet te rechtvaardigen dat als eerste, dat doe je gewoon of niet.
Bij mij horen bloedtesten tot de dagelijkse gang des levens, waneer ze n buisje bloed nemen laat ik het regelmatig testen. 'n testje meer of minder wat maakt het uit.
(ik heb een ziekte dus moet toch, het is niet zo dat ik dit perse voor soa's doe. zoals er in een aantal post terug wel beweert wordt dat mensen dit zouden doen)

En als je idd geen risico's wilt lopen moet je je zaakje binnenboord houden.
En ja een vrouw kan nee zeggen tegen sex zonder condoom.
Ik heb het namelijk regelmatig gedaan.
En als ze er voor kiest zonder condoom sex met iemand te hebben, dan vond ze het risico aanvaardbaar.
Volwassen genoeg voor sex dan ook voor de gevolgen, hoe l*llig dit ook klinkt.
Mensen moeten eens leren verantwoordelijk te zijn voor hun keuzes, en niet zoveel op een ander te vertrouwen. Als je de krant een beetje leest kan je toch zien dat niet iedereen te vertrouwen is.
Mama van Isa en Ties
pi_29357216
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Aventura het volgende:
Ik vind zelf ook dat de soa-hysterie te ver is doorgeslagen als ik hier een 15-jarige knul zie vragen of hij een soa-test moet doen nadat hij orale sex heeft gehad met een maagd. Als je kritisch naar je eigen sexuele gedrag kijkt zou je wel moeten weten of je je moet testen en en of je condooms moet gebruiken of niet.
De kans om wat op te lopen als je niet in een zogenaamde risicogroep valt is nog altijd vrij klein. Ik vind het ook best interessant om eens te bekijken hoe groot de kans nu echt is dat je wat oploopt. Alleen die opmerking over het ziekteverloop van een of andere soa na die te hebben opgelopen vind ik persoonlijk nogal onzinnig. Bovendien impliceert die 'zonder zorgen' houding dat diegenen zich nooit laten testen. En helemaal vreemd vind ik dat mensen dan gaan stellen dat een vrouw ook nee kan zeggen. Met andere woorden, jullie zouden door jullie sexverleden best een soa kunnen hebben, ok? Want, je neemt af en toe risico's. En met die gedachte in je hoofd verleid je iemand en laat je het aan haar om ja of nee te zeggen? Die gedachtengang vind ik behoorlijk egoistisch.
genoteerd en goed bevonden
tijger1974 is het eens met aventura
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:47:58 #274
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29357253
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Nope, een riscogroep heb je voor alle SOA's
Mensen met ( veel ) wisselende contacten hebben nu eenmaal risico op een geslachtziekte, mensen met een monogame relatie niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29357300

[ Bericht 100% gewijzigd door Bemiddelaar op 02-08-2005 13:50:36 ]
enjoy life!
pi_29357340
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

HIV ook. Het risico op besmetting met een soa/niet-HIV is echt hoger als je tot de risicogroep behoort.
Kijk anders hier even wijsneus:

http://www.soaaids.nl/soa/soa_cijfers

Zit dus geen verschil of je wel of niet tot de risicogroep behoort mbt soa's
enjoy life!
pi_29357570
http://www.soaaids.nl/soa/soa_top10

100.000 mensen met een SOA, dat is dus ongeveer 1%. Hier hebben we iets aan .
pi_29357703
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

hoeveel mensen zouden een soa verspreid hebben zonder dat wisten dat ze het hadden.
en kan jij mij dan uitleggen dat als er zo'n minieme kans is soa's op te lopen, er wereldwijd steeds meer mensen met soa's zijn.
want als ik de cijfers lees die jij aanhaald dan zou er juist elk jaar minder mensen mensen een soa moeten hebben.
in arme landen waar men geen condooms kent of kan kopen/krijgen ligt het percentage veel hoger, maar als de 1-3% zou zijn, zou de persoon ik kwestie 33 maal neuken met verschillende bedpartners voor hij iets heeft opgelopen.
ik denk dat de meeste mensen geen 33 bedpartners gehad hebben (uitgezonderd de dames die daarvan hun beroep hebben gemaakt)
pi_29357961
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

Kijk anders hier even wijsneus:

http://www.soaaids.nl/soa/soa_cijfers

Zit dus geen verschil of je wel of niet tot de risicogroep behoort mbt soa's
Wijsneus? Zeg ga jij eens terug in je hok en doe gewoon normaal. Maw: houdt je fatsoen.

Verder: dat zowel binnen als buiten de risicogroep stijging zit in het aantal soa besmettingen, wil nog niet zeggen dat je als risicogroep niet een hoger risico hebt op een soa. Zou dat anders zijn, dan moeten we constateren dat er kennelijk iets vreemds aan de hand is. Want indien iemand met veel wisselende contacten net zoveel risico loopt op chlamydia als een geheelonthouder op het gebied van sex, dan is de ziekte kennelijk niet meer als soa te bestempelen.

Ook wel: een toename van 10% in een groep waar 10 van de 1000 mensen een ziekte hadden: 110 van de 1000 mensen zijn ziek. Een gelijke toename bij een groep waar 0,1 van de 1000 mensen een ziekte hadden: 11 van de 1000 mensen zijn ziek.
pi_29358998
meer cijfers
http://www.soaaids-professionals.nl/epidemiologie/hiv_aids_wereld
speciaal voor prinsrobin:http://www.soaaids.nl/soa/soa_top10
pi_29359452
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:00 schreef tijger1974 het volgende:

[..]

hoeveel mensen zouden een soa verspreid hebben zonder dat wisten dat ze het hadden.
en kan jij mij dan uitleggen dat als er zo'n minieme kans is soa's op te lopen, er wereldwijd steeds meer mensen met soa's zijn.
want als ik de cijfers lees die jij aanhaald dan zou er juist elk jaar minder mensen mensen een soa moeten hebben.
in arme landen waar men geen condooms kent of kan kopen/krijgen ligt het percentage veel hoger, maar als de 1-3% zou zijn, zou de persoon ik kwestie 33 maal neuken met verschillende bedpartners voor hij iets heeft opgelopen.
ik denk dat de meeste mensen geen 33 bedpartners gehad hebben (uitgezonderd de dames die daarvan hun beroep hebben gemaakt)
Lees de cijfers eens goed. Als je sex hebt met een HIV besmet persoon dan is de kans dat je HIV oploopt minder dan 1%. Dus die 33 wordt al <0,33.

Daarbij ga je voorbij aan het feit dat de variabelen die je nu neemt wel even volledig anders zijn. Ik ging uit van twee mensen die ieder met een zeer beperkt aantal bedpartners IN NEDERLAND een verleden heeft en die een monogame relatie aangaan. Dan komen we op kansen van 1 op de zoveel miljoen. Noem ik miniem.

Wereldwijd zijn er steeds meer loterijwinnaars. Niet ter discussie staat (of, het is hier immers Fok!, niet ter discussie hoeft te staan) dat de kans op het winnen van de loterij verwaarloosbaar is.
pi_29359679
ik weet niet in welke tijd jij leeft of in welke zwarte kousen gemeente jij woont, maar tegenwoordig is t redelijk uitzonderlijk als je minder dan 5 bedpartners in je leven hebt gehad.

Toevallig ben ik net bij de GGD geweest, verstandige ik die ik ben
Maar ieder geval, kans op HIV is nihil zolang je geen klachten hebt gehad en neuken doet MET condoom. Alle andere soa's zoals chlamydia & Gonorroe kunnen makkelijk worden overgegeven door onveilige orale sex.

Nou wie doet tegenwoordig pijpen/beffen met condoom of beflapje? bijna niemand dus.

Vandaar dat deze soort Soa's nog steeds snel verspreidt worden onder de niet risicogroepen.
enjoy life!
pi_29359714

[ Bericht 100% gewijzigd door Bemiddelaar op 02-08-2005 15:00:51 ]
enjoy life!
pi_29359785
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef tijger1974 het volgende:
meer cijfers
http://www.soaaids-professionals.nl/epidemiologie/hiv_aids_wereld
speciaal voor prinsrobin:http://www.soaaids.nl/soa/soa_top10
Aids wereldwijd is irrelevant, we hebben het hier over Nederland. Overigens is de verspreiding in zuidelijk Afrika dusdanig, dat al her en der theorieen zijn geopperd dat de verspreiding hier niet zozeer aan de promiscue Afrikaanse levenswijze zou liggen, maar aan inentingen tegen allerhande ziektes met vuile naalden.
pi_29359901
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lees de cijfers eens goed. Als je sex hebt met een HIV besmet persoon dan is de kans dat je HIV oploopt minder dan 1%. Dus die 33 wordt al <0,33.

Daarbij ga je voorbij aan het feit dat de variabelen die je nu neemt wel even volledig anders zijn. Ik ging uit van twee mensen die ieder met een zeer beperkt aantal bedpartners IN NEDERLAND een verleden heeft en die een monogame relatie aangaan. Dan komen we op kansen van 1 op de zoveel miljoen. Noem ik miniem.

Wereldwijd zijn er steeds meer loterijwinnaars. Niet ter discussie staat (of, het is hier immers Fok!, niet ter discussie hoeft te staan) dat de kans op het winnen van de loterij verwaarloosbaar is.
het percentage in bepaalde arme landen is 1-3% (deze cijfers komen van de site die ik eerder gepost heb)dit zijn dragers.
pi_29359902
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef Bemiddelaar het volgende:
Maar ieder geval, kans op HIV is nihil zolang je geen klachten hebt gehad en neuken doet MET condoom.
Niet nihil natuurlijk, er is altijd een kans dat het toch fout gaat, maar wel verwaarloosbaar.
pi_29360058
prinsrob je hebt nu diverse cijfers voorbij zien komen, en zo te zien heb je al een conclussie gemaakt. Zou je on nu ook willen vertellen of je het condoom nu gaat gebruiken of niet.
idem ds4
tijger1974 gaat tijdens het orale werk niet voor een condoom en tijdens de andere vormen van sex met condoom.
pi_29360224
en bemiddelaar gaat ook voor onveilige orale sex , zolang ik geen genitiale wratten zie
enjoy life!
pi_29360262
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik weet niet in welke tijd jij leeft of in welke zwarte kousen gemeente jij woont, maar tegenwoordig is t redelijk uitzonderlijk als je minder dan 5 bedpartners in je leven hebt gehad.
Zo uitzonderlijk is het ook weer niet, er zijn genoeg mensen die het bij rond de 5 bedpartners laten (zo heb ik mij door diverse onderzoeken laten vertellen).

Daarbij, ik noemde wat voorbeelden op die duidelijk waren, maar daarmee niet doorsnee hoeven te zijn. Of jij moet het doorsnee vinden dat iemand iedere dag naar de hoeren gaat om zonder condoom te neuken.
pi_29360307
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:06 schreef tijger1974 het volgende:

[..]

het percentage in bepaalde arme landen is 1-3% (deze cijfers komen van de site die ik eerder gepost heb)dit zijn dragers.
Your point being?
pi_29360372
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:11 schreef tijger1974 het volgende:

idem ds4
Met mijn vriendin gebruik ik geen condoom. In de overige gevallen maak ik per geval een afweging. Dat deed ik al en zal ik na deze discussie blijven doen.
pi_29360374
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef Bemiddelaar het volgende:
en bemiddelaar gaat ook voor onveilige orale sex , zolang ik geen genitiale wratten zie
pi_29360519
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zo uitzonderlijk is het ook weer niet, er zijn genoeg mensen die het bij rond de 5 bedpartners laten (zo heb ik mij door diverse onderzoeken laten vertellen).

Daarbij, ik noemde wat voorbeelden op die duidelijk waren, maar daarmee niet doorsnee hoeven te zijn. Of jij moet het doorsnee vinden dat iemand iedere dag naar de hoeren gaat om zonder condoom te neuken.
Jezus wat ben jij bekrompen.
Dus iemand met meer dan 5 bedpartners in zn leven gaat gelijk naar de hoeren
Daarnaast zullen dr heus wel mensen zijn die het bij de 5 bedpartners houden in 1 leven, maar das meer uitzondering dan regel in deze tijd waarin mensen (kinderen) vanaf hun 14e al sexuele contacten opdoen.
enjoy life!
pi_29360765
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef Bemiddelaar het volgende:

Dus iemand met meer dan 5 bedpartners in zn leven gaat gelijk naar de hoeren
Dat heb ik niet gezegd en eveneens valt niet in te zien waarom jij zou denken dat ik die mening ben toegedaan. Ik zou zeggen, lees mijn reacties een goed door (met name die waarin ik drie voorbeelden geef).
pi_29360816
Orale seks zonder beflapje of condoom is trouwens zo goed als risicoloos, ook voor andere SOA. Je kunt chlamydia of gonorroe in de keel oplopen maar ik heb gelezen dat dat amper voorkomt. Veel sperma doorslikken kan een heel klein risico op HIV betekenen. Overigens worden herpes en genitale wratten ook overgedragen wanneer men met condoom neukt. Zo safe is dat ding nu ook weer niet.

Beffen met beflapje is echt waanzin. Nog even over bedpartners, ik heb er zelf 5 gehad en in mijn omgeving zijn er een heleboel mensen van mijn leeftijd die rond dat getal zitten.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29360832
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:11 schreef tijger1974 het volgende:
prinsrob je hebt nu diverse cijfers voorbij zien komen, en zo te zien heb je al een conclussie gemaakt.
Waar zie je dat dan?
pi_29360937
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:06 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Niet nihil natuurlijk, er is altijd een kans dat het toch fout gaat, maar wel verwaarloosbaar.
deze
(ik schreef ook blijkbaar, dat houd waarschijnlijk, dus niet dat het zo is)
en je antwoord was?
pi_29361003
je hebt al zoveel reacties geplaatst dat ik t overzicht kwijt ben en daardoor foute conclusies ga trekken

Ik blijf bij mijn standpunt dat de kans op een soa niet kleiner hoeft te zijn omdat je met iemand gaat die een minder heftig sexverleden heeft dan iemand die dr 20 in een jaar veilig neukt maar onveilig oraal doet.

en daar houd ik t bij.
enjoy life!
pi_29361291
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:38 schreef tijger1974 het volgende:

[..]

deze
(ik schreef ook blijkbaar, dat houd waarschijnlijk, dus niet dat het zo is)
en je antwoord was?
Ik zie niet hoe ik hier een conclusie heb getrokken over veilige sex. Verder houdt blijkbaar niet waarschijnlijk in.
pi_29361392
je openingspost en een aantal antwoorden.
als je geen conclussie hebt zeg het gewoon, en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven.
het is ook niet verplicht sorrie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')