Oh, dus als iedereen maar blank is zijn er geen problemen. Helder licht. Het probleem ligt niet bij die kinderen maar bij figuren als jij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niet alles is maakbaar bij een kind.
Een donkere huidskleur geeft een kind zelf een ander gevoel dan zijn vriendjes, broertjes en of zusjes die blank zijn. Dat kun je niet veranderen.
Nee, het is een reden om ze met tig nog andere niet gewenste kinderen in een huis te stoppen waar ze net zo goed van alles beroofd zijn, en waar ze ook nog eens verstoken zullen zijn van een liefdevolle opvoeding... en laten we niet vergeten kansen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die hebben wél familie maar er is niemand van die familie in staat of bereid om voor hun te zorgen. Dat is toch geen reden om ze dan maar naar een heel ander land te sturen en ze zo van álles te beroven.
weet je waar racisme veel voorkomt, onder al die nieuwe medelanders in dit land. De verschillende culturen onderling kunnen melkaar niet luchten of zienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het probleem is wel het bestaan van de blanke racisten idd.
Ik geloof best dat sommige adoptiekinderen geen behoefte hebben aan hun roots. Maar dat doet niet af aan het feit dat vele dat blijkbaar wel willen en worstelen met hun identiteit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef djenneke het volgende:
Nee, dat is waar die wens tot terug gaan naar de roots vandaan komt. Alleen jij weigert dat te willen geloven. Zoals gezegd: ik ken wel mensen die helemaal niet op zoek willen naar hun familie... Ieder mens is daar dus ook nog eens anders in. Iets wat jij ook al niet wil geloven krijg ik de indruk...
Maar het krijgen van eigen kinderen en het adopteren van kinderen is wezenlijk anders. In het laatste geval zijn het nooit je biologische kinderen. Ze zijn dus altijd anders hoe goed je ze ook opvoedt.quote:En daar is helemaal niets mis mee... Bij het biologisch krijgen van kinderen is dat immers precies hetzelfde...
Een kind dat geen nagel heeft om zijn kont te krabben van alles beroven is ook geen kunst natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die hebben wél familie maar er is niemand van die familie in staat of bereid om voor hun te zorgen. Dat is toch geen reden om ze dan maar naar een heel ander land te sturen en ze zo van álles te beroven.
Yeah right zo'n kind ziet zelf dat hij anders is. Het zijn meer figuren zoals jij die een blind vertrouwen hebben in de maakbaarheid van een mens die zorgen voor problemen en kinderen uit hun vertrouwde omgeving vandaan halen en ergens anders plaatsen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef gelly het volgende:
Oh, dus als iedereen maar blank is zijn er geen problemen. Helder licht. Het probleem ligt niet bij die kinderen maar bij figuren als jij.
En dat is een probleem want? Ik ken maar weinig mensen die niet geworsteld hebben met hun identiteit... bezoek PUB eens...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat sommige adoptiekinderen geen behoefte hebben aan hun roots. Maar dat doet niet af aan het feit dat vele dat blijkbaar wel willen en worstelen met hun identiteit.
Ze zijn anders dan wie? En dat is erg want?quote:Maar het krijgen van eigen kinderen en het adopteren van kinderen is wezenlijk anders. In het laatste geval zijn het nooit je biologische kinderen. Ze zijn dus altijd anders hoe goed je ze ook opvoedt.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat sommige adoptiekinderen geen behoefte hebben aan hun roots. Maar dat doet niet af aan het feit dat vele dat blijkbaar wel willen en worstelen met hun identiteit.
[..]
Maar het krijgen van eigen kinderen en het adopteren van kinderen is wezenlijk anders. In het laatste geval zijn het nooit je biologische kinderen. Ze zijn dus altijd anders hoe goed je ze ook opvoedt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
kolonisatie en uitzuigen van afrikaanse/aziatische/arabische landen.![]()
Dat is absoluut niet altijd waar. Dat verschilt van persoon tot persoon en je kunt van te voren niet voorspellen welk kind er geen moeite mee zal hebben als het opgroeit en welk kind wél. Ten slotte komt het kind er vanzelf achter dat het niet hier is geboren en gaat daar over denken enzo. De één zal dat allemaal best vinden en de ander kan gaan wrokken omdat het zich hier eigenlijk niet thuis voelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Een kind van 1 jaar heeft geen benul van z'n omgeving. Als dat kind hier opgroeit is het net zo'n autochtoon als jou of mij. Waar haal je dit soort idiote theorieën vandaan ?
Veel gebieden in het MiddenOosten zijn nog geen eeuw geleden kolonieen geweest van Europese landen.quote:
Je kunt wel voorspellen dat kinderen met een lege maag, een kansloos leven, en liefdeloze jeugd het stukken beter zal hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet altijd waar. Dat verschilt van persoon tot persoon en je kunt van te voren niet voorspellen welk kind er geen moeite mee zal hebben als het opgroeit en welk kind wél. Ten slotte komt het kind er vanzelf achter dat het niet hier is geboren en gaat daar over denken enzo. De één zal dat allemaal best vinden en de ander kan gaan wrokken omdat het zich hier eigenlijk niet thuis voelt.
Strikt genomen ben ik overgens óók een allochtoon omdat mijn moeder in Azië is geboren![]()
![]()
Het is een teken dat mensen niet goed in hun vel zitten. Staat los van puberaal gedrag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef djenneke het volgende:
En dat is een probleem want? Ik ken maar weinig mensen die niet geworsteld hebben met hun identiteit... bezoek PUB eens...
De kinderen van mijn buren zijn ook anders dan mijn eigen kinderen als ik die zou hebben.quote:Ze zijn anders dan wie? En dat is erg want?
barbertje zal hangen hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem nu drol. Heb jij niet opgelet tijdens geschiedenis ofzeu?
Die ellende doen ze elkaar en de buren door ons aan.
Ga je inlezen over wat we daar gedaan hebben en kijk eens op de kaart van Afrika en zie hoe kaarsrecht die grenzen er zijn. Als wij daar niet allemaal stammen bij elkaar in landen hadden gepropt hadden we nu nergens last van.
Kortzichtigheid is niet het prerogatief van blanken, in dit geval specificeerde ik speciaal de blanke racisten, zij achten zich ogv huidskleur nl. superieur aan mijn geadopteerde kind.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
weet je waar racisme veel voorkomt, onder al die nieuwe medelanders in dit land. De verschillende culturen onderling kunnen melkaar niet luchten of zien
import van intolerantie
heb je bedragen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
we hebben daar lekker verdiend met de wapenhandel joh...![]()
Hoezo vertrouwde omgeving ? Je doet net alsof je het over pinguins hebt die naar de Sahara verplaatst worden. Wat jou betreft passen negers niet in Nederland, omdat het niet hun "natuurlijke omgeving" is ? Idioot.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yeah right zo'n kind ziet zelf dat hij anders is. Het zijn meer figuren zoals jij die een blind vertrouwen hebben in de maakbaarheid van een mens die zorgen voor problemen en kinderen uit hun vertrouwde omgeving vandaan halen en ergens anders plaatsen.
net als elk ander "ras"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom het zo moeilijk is voor sommige mensen toe te geven is dat ons superieure blanke ras in het verleden ook shitloads aan fouten heeft gemaakt is me een raadsel.
Nou dan word het tijd dat we dáár iets aan gaan doen toch ? Zorg dáár ter plekke voor pleeggezinnen die betaald worden om die kinderen die dat nodig hebben op te goed en liefdevol op te vangen. Daar help je de peegouders óók mee dus je slaat 2 vliegen in één klapquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, het is een reden om ze met tig nog andere niet gewenste kinderen in een huis te stoppen waar ze net zo goed van alles beroofd zijn, en waar ze ook nog eens verstoken zullen zijn van een liefdevolle opvoeding... en laten we niet vergeten kansen...
Uiteraard zitten kinderen zonder toekomst, met een lege maag, etc. etc. stukken beter in hun vel...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is een teken dat mensen niet goed in hun vel zitten. Staat los van puberaal gedrag.
Ja, maar dat was ook alweer erg omdat?quote:De kinderen van mijn buren zijn ook anders dan mijn eigen kinderen als ik die zou hebben.
Niet alles is maakbaar aan een kind. Hoe graag sommige (naïeve) mensen dat ook willen doen geloven.
nee precies, neme deze cultuurdrol vooral niet te serieus neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kun je behalve ordinair schelden ook begrijpen dat jij niet de wijsheid in pacht hebt. Vast niet![]()
Omdat jij een of ander vaak herhaald verhaal vertelt wil dat nog niet zeggen dat dát ook de hele waarheid is.
quote:Die stammen hadden voor de europeanen daar kwamen ook al vaak zat herrie en leg eens uit waarom ze daar nuniet mee op kunnen houden ? Als je in een land woont met een stam waar je op neer kijkt hoef je die mensen toch niet meteen uit te moorden![]()
In België zitten ook ze ook met vlamen en walen en dat geeft best wel het nodige gedoe maar ze zijn daar niet aan 't moorden geslagen of wel soms ?
Ga jij nou gauw fietsen dat moorden doen de afrikanen zelf en niet omdat er in de vorige eeuw europeanen daar met grenzen gerommeld hebben maar gewoon omdat ze nog niet zo ver ontwikkeld zijn dat ze praten prevereren boven moorden.
Indeed.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kortzichtigheid is niet het prerogatief van blanken, in dit geval specificeerde ik speciaal de blanke racisten, zij achten zich ogv huidskleur nl. superieur aan mijn geadopteerde kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |