abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29271098
Van de week zag ik in de metro een Nederlands stel met negerkinderen.
De vraag is waar dat goed voor is.

In de eerste plaats is het vreemd dat in dit overvolle land nog steeds mensen worden toegelaten.
In de tweede plaats zitten de kindertehuizen in Oost-Europa ook nog vol, waarom kinderen uit hele andere culturen weghalen terwijl er genoeg Europese kinderen een pleeggezin nodig hebben?
In de derde plaats is ter plekke iemand steunen goedkoper dan iemand hierheen halen.
En in de vierde plaats hebben we naar mijn smaak al genoeg exotische types hier.
en wie dat niet gelooft moet vanavond maar eens een kijkje nemen bij het zomercarnaval in Roti-dam.
pi_29271198
Rotidam .
pi_29271302
Mag ik je nu wel een ranzige racist noemen DaveM, of ga je dan weer huilen ?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:47:11 #4
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29271388
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef gelly het volgende:
waarom zou hij een racist zijn, omdat hij niet gediend is van de culturele smeltkroes waar hij nu in leeft?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29271401
Hier kun je zulke kinderen een beter bestaan bieden.
pi_29271438
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef DaveM het volgende:

En in de vierde plaats hebben we naar mijn smaak al genoeg exotische types hier.
gelukkig ben je een nobody
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29271450
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef McCarthy het volgende:

[..]

waarom zou hij een racist zijn, omdat hij niet gediend is van de culturele smeltkroes waar hij nu in leeft?
Wat hebben geadopteerde kinderen met een culturele smeltkroes van doen ? DaveM stoort zich kennelijk aan de huidskleur, en ja, dan ben je een racist.
pi_29271486
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef McCarthy het volgende:

[..]

gewoon buiten de randstad gaan wonen als je er zoveel problemen mee hebt
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:50:20 #9
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_29271492
Racist of niet , wat maakt het allemaal uit , we zijn allemaal mensen !!!!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_29271510
wehehe...
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:51:50 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29271537
Adolf vond die Oost-Europeese kindertjes anders ook niet zo tof hoor.
Ik ga naar huis.
pi_29271636
quote:

In de eerste plaats is het vreemd dat in dit overvolle land nog steeds mensen worden toegelaten.
In de tweede plaats zitten de kindertehuizen in Oost-Europa ook nog vol, waarom kinderen uit hele andere culturen weghalen terwijl er genoeg Europese kinderen een pleeggezin nodig hebben?
In de derde plaats is ter plekke iemand steunen goedkoper dan iemand hierheen halen.
en wie dat niet gelooft moet vanavond maar eens een kijkje nemen bij het zomercarnaval in Roti-dam.
In de eerste plaats is het een feit dat er in dit overvolle land nog steeds kinderen worden geboren.
In de tweede plaats: waarom zouden Oosteuropese kinderen voorrang moeten hebben?
In de derde plaats is adoptie geen kwestie van wat het goedkoopst is.
In de vierde plaats zal ik er met liefde nog een stuk of 2 uitpersen deo volente.

en daar hoeft het geen zomercarnaval voor te zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:03:36 #13
61927 DaveM
uitgefokt
pi_29271906
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef gelly het volgende:
als je dat kunt onderbouwen, doe je best.

eigenlijk moet er niet-Europeanen staan in de tt ipv Afrikanen, want nu is het weer te shockerend voor de allochtonenknuffelaars onder ons
pi_29272056
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:03 schreef DaveM het volgende:

[..]

als je dat kunt onderbouwen, doe je best.

eigenlijk moet er niet-Europeanen staan in de tt ipv Afrikanen, want nu is het weer te shockerend voor de allochtonenknuffelaars onder ons
Je bedoelt niet-blanken, waarom zeg je dat niet gewoon ?
pi_29272090
dat mag niet van die (s)linkse rakkers
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29272131
oost europeanen dezelfde cultuur als wij hier?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:12:23 #17
61927 DaveM
uitgefokt
pi_29272176
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat hebben geadopteerde kinderen met een culturele smeltkroes van doen ? DaveM stoort zich kennelijk aan de huidskleur, en ja, dan ben je een racist.
Goh, omdat ik Afrikanen als voorbeeld gaf?
Wat een overgevoelige reaktie weer!
Pvda-stemmer?

Voor de duidelijkheid, het gaat om adoptie van niet-Westerse kinderen dus ook van lelieblanke Chileense kinderen. En weg is jouw racisme-argument!
pi_29272240
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben jonge kinderen zich uberhaupt al een cultuur " aangeleerd" ?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29272245
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef DaveM het volgende:

[..]

Pvda-stemmer?

Voor de duidelijkheid, het gaat om adoptie van niet-Westerse kinderen dus ook van lelieblanke Chileense kinderen. En weg is jouw racisme-argument!
quote:
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:14:56 #20
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_29272253
quote:
Negers hebben een grotere. Dus dat is wel degelijk ergens goed voor
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_29272257
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef DaveM het volgende:

[..]

Pvda-stemmer?

Waar leg je de grens dan? Zuid-Amerikanen hebben ook een Europese culturele achtergrond in de vorm van het katholicisme.
pi_29272261
Die kinderen zijn later bovendien enorm ondankbaar. Dan zie je ze in Spoorloos op zoek naar hun roots.

Ik snap sws niet dat mensen kinderen adopteren uit een ver land. Dat kan nooit goed zijn voor die kinderen

Roti-dam
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:15:33 #23
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29272270
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef gelly het volgende:

[..]

bullshit dat staat nergens
links tuig zxoals jij zal zijn streken nooit verleren
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:17:20 #24
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29272325
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ze staan iig dichter bij ons dan die amuletendragers uit de binnenlanden van afrika
pi_29272328
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:15 schreef McCarthy het volgende:

[..]

bullshit dat staat nergens
links tuig zxoals jij zal zijn streken nooit verleren
Waarin verschilt een kind van 1 uit oost-Europa met 1 uit Afrika Ik kan alleen uiterlijk bedenken, maar jij helpt me vast uit de brand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')