waarom zou hij een racist zijn, omdat hij niet gediend is van de culturele smeltkroes waar hij nu in leeft?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef gelly het volgende:
Mag ik je nu wel een ranzige racist noemen DaveM, of ga je dan weer huilen ?
gelukkig ben je een nobodyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef DaveM het volgende:
En in de vierde plaats hebben we naar mijn smaak al genoeg exotische types hier.
Wat hebben geadopteerde kinderen met een culturele smeltkroes van doen ? DaveM stoort zich kennelijk aan de huidskleur, en ja, dan ben je een racist.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waarom zou hij een racist zijn, omdat hij niet gediend is van de culturele smeltkroes waar hij nu in leeft?
gewoon buiten de randstad gaan wonen als je er zoveel problemen mee hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waarom zou hij een racist zijn, omdat hij niet gediend is van de culturele smeltkroes waar hij nu in leeft?
In de eerste plaats is het een feit dat er in dit overvolle land nog steeds kinderen worden geboren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef DaveM het volgende:
Van de week zag ik in de metro een Nederlands stel met negerkinderen.
De vraag is waar dat goed voor is.
In de eerste plaats is het vreemd dat in dit overvolle land nog steeds mensen worden toegelaten.
In de tweede plaats zitten de kindertehuizen in Oost-Europa ook nog vol, waarom kinderen uit hele andere culturen weghalen terwijl er genoeg Europese kinderen een pleeggezin nodig hebben?
In de derde plaats is ter plekke iemand steunen goedkoper dan iemand hierheen halen.
En in de vierde plaats hebben we naar mijn smaak al genoeg exotische types hier.
en wie dat niet gelooft moet vanavond maar eens een kijkje nemen bij het zomercarnaval in Roti-dam.![]()
als je dat kunt onderbouwen, doe je best.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef gelly het volgende:
Mag ik je nu wel een ranzige racist noemen DaveM, of ga je dan weer huilen ?
Je bedoelt niet-blanken, waarom zeg je dat niet gewoon ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:03 schreef DaveM het volgende:
[..]
als je dat kunt onderbouwen, doe je best.
eigenlijk moet er niet-Europeanen staan in de tt ipv Afrikanen, want nu is het weer te shockerend voor de allochtonenknuffelaars onder ons
Goh, omdat ik Afrikanen als voorbeeld gaf?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat hebben geadopteerde kinderen met een culturele smeltkroes van doen ? DaveM stoort zich kennelijk aan de huidskleur, en ja, dan ben je een racist.
Hebben jonge kinderen zich uberhaupt al een cultuur " aangeleerd" ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oost europeanen dezelfde cultuur als wij hier?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef DaveM het volgende:
[..]
Goh, omdat ik Afrikanen als voorbeeld gaf?
Wat een overgevoelige reaktie weer!
Pvda-stemmer?
Voor de duidelijkheid, het gaat om adoptie van niet-Westerse kinderen dus ook van lelieblanke Chileense kinderen. En weg is jouw racisme-argument!
quote:En in de vierde plaats hebben we naar mijn smaak al genoeg exotische types hier.
Negers hebben een grotere. Dus dat is wel degelijk ergens goed voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:37 schreef DaveM het volgende:
Van de week zag ik in de metro een Nederlands stel met negerkinderen.
De vraag is waar dat goed voor is.
Waar leg je de grens dan? Zuid-Amerikanen hebben ook een Europese culturele achtergrond in de vorm van het katholicisme.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef DaveM het volgende:
[..]
Goh, omdat ik Afrikanen als voorbeeld gaf?
Wat een overgevoelige reaktie weer!
Pvda-stemmer?
Voor de duidelijkheid, het gaat om adoptie van niet-Westerse kinderen dus ook van lelieblanke Chileense kinderen. En weg is jouw racisme-argument!
bullshit dat staat nergensquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat hebben geadopteerde kinderen met een culturele smeltkroes van doen ? DaveM stoort zich kennelijk aan de huidskleur, en ja, dan ben je een racist.
ze staan iig dichter bij ons dan die amuletendragers uit de binnenlanden van afrikaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oost europeanen dezelfde cultuur als wij hier?
Waarin verschilt een kind van 1 uit oost-Europa met 1 uit Afrikaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bullshit dat staat nergens
links tuig zxoals jij zal zijn streken nooit verleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |