ik doe geen loi opleiding, maar een avondschool.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef Bennie_K het volgende:
ben je nou al toegelaten tot die LOI opleiding?
Mwa, wat die wietplantages betreft geef ik BHFH toch 100% gelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:20 schreef Dementor het volgende:
BHFH jij moet je eigen politieke partij oprichten![]()
Als je wel de electriciteitsrekening gaat betalen, en maatregelen neemt tegen de overlast, dan is het lucratieve er ook snel vanaf.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zou als ik in de bijstand zat een wietplantage beginnen, dat is bijzonder lucratief en de politie treedt niet op als er geen overlast is. (lees: electriciteitsrekening betalen en geen stankoverlast)
Je komt alleen geen meter vooruit met een uitkering.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:21 schreef Furia het volgende:
Volgens mij kun je inderdaad beter in de bijstand gaan zitten dan werken als je 1500 euro of minder verdiend in de maand. Dan heb je alle tijd om er zwart nog wat bij te verdienen en kom je in aanmerking voor al die potjes waar BHFH het over heeft. Anders wordt je mooi aan alle kanten genaaid.
Behalve natuurlijk als je geen NL-er bent, want dan is het discriminatie
ps. geldt niet voor Belgen, die lijken nog teveel op NL-ers.
dat valt reuze mee, ik heb het financiele plaatje goed bekeken en weet ook waar de overheid de grens stelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:22 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je wel de electriciteitsrekening gaat betalen, en maatregelen neemt tegen de overlast, dan is het lucratieve er ook snel vanaf.
Nee, want eerst teer je mooi op huursubsidie etc, daarna doe je hulpeloos en ga je (zo rond pensioentijd) in een bejaardentehuis. Daar moet je betalen tot je geld op is, en daarna wordt het voor je betaald. Als je niets hebt, is het dus (weer) gratis wonen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je komt alleen geen meter vooruit met een uitkering.
Geen hypotheek en geen goed pensioen = ellende tot de dood volgt.
Nee daar wil je echt eindigen in een bejaardentehuisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:25 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, want eerst teer je mooi op huursubsidie etc, daarna doe je hulpeloos en ga je (zo rond pensioentijd) in een bejaardentehuis. Daar moet je betalen tot je geld op is, en daarna wordt het voor je betaald. Als je niets hebt, is het dus (weer) gratis wonen!
Er is meer in het leven dan hoertjes inhuren op je 18e.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat heb je aan geld als je een jaar of 90 bent, je kan lekkere 18 jarige hoertjes langs laten komen als het zaakje nog werkt, anders zie ik het nut er net van in.
ja hier en daar dwaalde het topic wat af, mijn excuses. Het gaat er dus om, of het te doen is om van de bijstand te leven, ja dan nee.quote:
ga je ze dan wel neuken? of weer lekker pratenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat heb je aan geld als je een jaar of 90 bent, je kan lekkere 18 jarige hoertjes langs laten komen als het zaakje nog werkt, anders zie ik het nut er net van in.
Waarom niet? Het is niet zo dat je er de hele dag moet zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee daar wil je echt eindigen in een bejaardentehuis![]()
Een bejaardentehuis ZUIGT AARS!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:28 schreef Furia het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet zo dat je er de hele dag moet zitten![]()
Je kunt het ook gewoon als woonruimte beschouwen en lekker je eigen ding doen. Er wordt nog voor je gekookt ook!
Alle tijd om jezelf weer te wijden aan je wietplantage![]()
Ben jij die nieuwe handlanger van lachebekkie Zalm?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me dat dus af. Hoewel het vedrag kaal niet veel lijkt, kom je als bijstandsgerechtigde wel in aanmerking voor allerlei potjes. Je hebt bijvoorbeeld de huursubsidie, de bijzondere bijstand van de gemeenten (waar je gratis wasmachines en breedbeeld tv's krijgt) , de zorgtoeslag, de voedselbank voor je boodschappen. Ik denk dat als je slim van alle potjes gebruik maakt dat het best wel prima te doen is, of heb ik het hier grandioos mis?
En je hebt geen potje van je werkgever waar je elke maand verplicht 80 euro in moet gooien, je hoeft geen zwarte piet te spelen en muurtjes metselen voor de baas ed. dus de bijstand lijkt me idd ideaalquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me dat dus af. Hoewel het vedrag kaal niet veel lijkt, kom je als bijstandsgerechtigde wel in aanmerking voor allerlei potjes. Je hebt bijvoorbeeld de huursubsidie, de bijzondere bijstand van de gemeenten (waar je gratis wasmachines en breedbeeld tv's krijgt) , de zorgtoeslag, de voedselbank voor je boodschappen. Ik denk dat als je slim van alle potjes gebruik maakt dat het best wel prima te doen is
In wat voor droomwereld leef jij? Zoek eens eerst duidelijk informatie, voordat je een discussie opent.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me dat dus af. Hoewel het vedrag kaal niet veel lijkt, kom je als bijstandsgerechtigde wel in aanmerking voor allerlei potjes. Je hebt bijvoorbeeld de huursubsidie, de bijzondere bijstand van de gemeenten (waar je gratis wasmachines en breedbeeld tv's krijgt) , de zorgtoeslag, de voedselbank voor je boodschappen. Ik denk dat als je slim van alle potjes gebruik maakt dat het best wel prima te doen is, of heb ik het hier grandioos mis?
Ze hebben geen fijn leven daarom drinken ze zoveel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:45 schreef skiczukie het volgende:
Als ik die lui hier zo zie rondrennen met hun kratten Amstel, denk ik dat ze een fijn leven leven.
Het was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hebben geen fijn leven daarom drinken ze zoveel.
Gelukkigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld.
En dan ook nog Amstelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hebben geen fijn leven daarom drinken ze zoveel.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een bejaardentehuis ZUIGT AARS!
Veel van die huizen zien er oud en vies uit (van die flats) en er wonen allemaal suffe mensen met voornamen als piet,rietje etc.
Ik zorg er in ieder geval voor dat ik daar na 40 jaar hard werken niet terecht kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |