Maar je vind het wel normaal dat er mensen vermoord mogen worden als ze "God en Zijn Boodschapper" bestrijdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 07:44 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Jij vindt het dus normaal dat de overheid mensen vermoordt om de mensen te leren dat je geen mensen mag vermoorden?
Zucht.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar je vind het wel normaal dat er mensen vermoord mogen worden als ze "God en Zijn Boodschapper" bestrijden![]()
Terrorisme moet aangepakt wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar je vind het wel normaal dat er mensen vermoord mogen worden als ze "God en Zijn Boodschapper" bestrijden![]()
Hé ja, laat em es uit zn slof schietenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Terrorisme moet aangepakt worden![]()
Hehe.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hé ja, laat em es uit zn slof schieten
Je verwijzing naar burgers die hun land moeten verdedigen slaat immers nergens op. "God en Zijn Boodschapper" slaat immers op een ideologie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Zucht.....
Diepe, diepe zucht....quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je verwijzing naar burgers die hun land moeten verdedigen slaat immers nergens op. "God en Zijn Boodschapper" slaat immers op een ideologie.
Zegt gelukkig meer over jouw.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Diepe, diepe zucht....
Geef het telefoonnummer eens van dat huis waar je zit. Het is tijd voor je medicijn..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Diepe, diepe zucht....
Geef het telefoonnummer eens van dat huis waar je zit. Het is tijd voor je medicijn..
Hadden ze die "profeet" van je maar medicijnen gegeven.quote:
Allah/God/JHWH heeft me op die dag zwaar beproefd, en mijn standvastigheid op proef gesteld. Nog steeds nie overheen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef STORMSEEKER het volgende:
Hulde@Julius
(tussen haakjes: Trig, wat is er gebeurd op Zondag 26 oktober 2003 om 15.37?
Als je het wil vertellen natuurlijk, ik zie het steeds staan en vraag me steeds af wat het betekent)
Lets just say, what JHWH mij geschonken had, was his to take away.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef STORMSEEKER het volgende:
Bevredigend genoeg. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het gaat mij ook niet aan.
(persoonlijk meen ik dat JHWH geen mensen op de proef stelt, maar alleen beproevingen door anderen voor een zekere periode toelaat, totdat het einde er is)
Maar ik heb respect voor je overtuiging en ik wens je succes met je leven.
inderdaad goed om te zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Fijn om dat respect te zien tussen 2 mensen van verschillende overtuigingenKunnen veel mensen nog wat van leren.
Over mijn wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zegt gelukkig meer over jouw.
<Nogmaals diepe zucht>quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef Akkersloot het volgende:
Mod Doffy had het over het "verkeerd interpreteren van koranverzen". Doffy, hoe moeten wij dan volgens jou "de vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden"![]()
Aldus iemand die geen van beide geloven belijdt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad goed om te zien.
jammer alleen dat de god waarin beiden geloven het net even anders ziet
je hebt gelijk, ik geloof beiden nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aldus iemand die geen van beide geloven belijdt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |