quote:Let wel: het masker ruikt naar knoflook, maar dat is alleen maar een goed teken: wij verdoezelen de speciale geur niet door gebruik te maken van synthetische parfums.
Ik ook!! Wat rook die lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:05 schreef Sanne het volgende:
Ik vond de nieuwe Hybrid zo lekker ruiken!
Had hem graag al meegenomen.
Ik zat in de trein en wilde nog lekker even aan alles ruiken. Dus ik hou zo'n flesje bij m'n neus en knijp er zachtjes in om de geur wat omhoog te laten komen. Maar hij zat dus voller dan ik dachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:25 schreef Maeghan het volgende:
En hoe kwam je er precies bij dit uit te proberen?![]()
Viel wel mee hoor! De vorige keer bleven Sanne, Aventura en ik ook al over, we zijn de Lush diehards!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Ripley het volgende:
Ow, en zijn jullie nog zo lang in de kroeg geweest?
Kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef ymme het volgende:
Idd, die stinkt enormMaar het maakt je gezicht perfect schoon hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef jessie het volgende:
Aventura ik was zo blij om op t terasje te zien dat er 2 van jou waren. In de winkel dacht ik namelijk steeds dat ik gek werd
hier doettie t welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef lotje11 het volgende:
Doet de lush site het niet of ben ik gek? Kan geen produkten bekijken
die staat op mn verlang- kooplijst voor mijn volgende bezoek of bestelling !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef imago het volgende:
Ocean Salt vind ik het allergeweldigst van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |