Ik dacht 1 juni, het was op de dag dat ik mijn eerste Lush bestelling binne kreeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef imago het volgende:
Cheesecake, ik heb met Lush Meeting 1 een potje Enzymion gekocht en dat ging gisteren op. Ik weet alleen niet meer wanneer die meeting was
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Overigens kan ik julie mededelen dat douchegel in je neus géén goed idee is. Je neus raakt ervan verdoofd, het smaakt niet lekker, en je krijgt er hoofdpijn van.
En hoe kwam je er precies bij dit uit te proberen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Overigens kan ik julie mededelen dat douchegel in je neus géén goed idee is. Je neus raakt ervan verdoofd, het smaakt niet lekker, en je krijgt er hoofdpijn van.
Ok, thanks! Ik heb het opgeschreven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Ik zou hier graag aan willen toevoegen dat als je Ocean Salt in je mond smeert, dit precies hetzelfde effect heeft alsof je een hap water binnen krijgt terwijl je in de zee zwemt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Het was zo gezellig dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen.quote:
Damn, ik moet nu weg naar mijn werk. Ik heb ehm...niet echt veel zinquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was zo gezellig dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef jessie het volgende:
Aventura ik was zo blij om op t terasje te zien dat er 2 van jou waren. In de winkel dacht ik namelijk steeds dat ik gek werd
Dat jullie zo gek zijn op de Baby Face. Ik heb net geprobeerd mijn waterproof mascara weg te krijgen, maar moet flink boenen en dan nog krijg ik het niet weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:36 schreef jessie het volgende:
O Sanne zei ik gisteren nog dat aquamarina mijn favo produkt was. Maar wat ik echt nooit meer wil missen is mijn babyface. Als 1e aangescahft en echt super. Zelfs mijn lipfinety gaat er mee af. Als die op is moet ik weer nieuw hebben.
En op de 2e plaats staat sinds nu echt soft couer. Ik wil mezelf gewoon opeten daarmee
En nu ga ik zo douchen en kan ik lekker gaan verzinnen waarmee.
Peri hou jij van Karma? Ik heb nog een paar kleine stukjes ervan voor je. Ik vind hem niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |