Dat hebben ze en het is shampoo!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, ik lees een beetje terug en ze hebben iets dat Irresitable Bliss heet?
Wat is het?Ik wil het alleen al vanwege de naam
He shit dat heb ik nogquote:
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en het ruikt heeeerlijk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He shit dat heb ik nog
Naja, voor in de toekomst dan
Ooooh, nu breng je me aan het twijfelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en het ruikt heeeerlijk!
Die pot Dream Cream is best groot. Ik doe hier volgens mij nog vele maanden mee...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, jij hebt toch Enzymion? Hoe lang kun je ongeveer met een potje?
En voor alle trotse bezitsters van Dream Cream: hoe lang kun je ongeveer met een pot Dream Cream?
Ik heb m'n Dream Cream nu zo'n 2 maanden en smeer het zo'n 4 keer per week over m'n gehele lichaam na het douchen, en m'n ma pikt ook soms een beetje, en hij is nu voor driekwart vol nog. Dus ik vind dat je er best lang mee doet. Hij smeert goed uit, zodat je niet enorm veel nodig hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, jij hebt toch Enzymion? Hoe lang kun je ongeveer met een potje?
En voor alle trotse bezitsters van Dream Cream: hoe lang kun je ongeveer met een pot Dream Cream?
Dat vindt mijn vriendje ook wel denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal weer gekocht! En wat een leuke prijs, Xcuz!
Ben overtuigd. Ik heb constitutioneel eczeem en gebruik behoorlijk zware hormoonzalven die mijn huid er niet echt mooier op maken. Ze helpen wel, maar ik wil ze niet week in week uit gebruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb m'n Dream Cream nu zo'n 2 maanden en smeer het zo'n 4 keer per week over m'n gehele lichaam na het douchen, en m'n ma pikt ook soms een beetje, en hij is nu voor driekwart vol nog. Dus ik vind dat je er best lang mee doet. Hij smeert goed uit, zodat je niet enorm veel nodig hebt.
Euh ja, Karma, want ik vind persoonlijk dat de Dream Cream ontzettend stinktquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Dream Cream of Karma Cream moet kopen.. Hebben jullie toevallig voorkeur?
Ahquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh ja, Karma, want ik vind persoonlijk dat de Dream Cream ontzettend stinkt. Heb 'm gekocht voor moeilijke huidplekjes en voor na het zonnen, maar de lucht vind ik
.
Karma daarentegen.
Mij zoon heeft veel eczeem plekjes en die moet dus ook hormoonzalfjes gebruiken. Nu ben ik daar geen voorstander van en kocht dream cream op aanraden van de dames hier. Ik ben er zo tevreden over. sinds Djulian die dream cream gebruikt heb ik nog maar 1x hormoonzalf nodig gehad voor zijn billen en verder helemaal nergens voor!!! Heb voor hem ook Dream Wash gekcoht en zijn huid knapt daar heel erg van op!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ben overtuigd. Ik heb constitutioneel eczeem en gebruik behoorlijk zware hormoonzalven die mijn huid er niet echt mooier op maken. Ze helpen wel, maar ik wil ze niet week in week uit gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |