quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:01 schreef Kyara het volgende:Wie heeft er trouwens meer uitgegeven dan ie van plan was gister? En welke verleidingen kon je niet weerstaan?
Debby: wat vreemd, heb het nog nooit gehad met mijn celestial.
Ik was van plan om niet meer dan 30 euro uit te geven
![]()
Kwam voor de 500ml fles American Cream en Imperialis, maar die laatste was gewoon op!
![]()
En toen heb ik Celestial genomen, die is ook ontzettend fijn zeg. En in plaats van een grote fles American Cream heb ik een 230ml fles Veganese genomen, die rook zo fijn en die wil ik ook eens uitproberen.
En ik heb toch Candy Fluff meegenomen. Ik werd zo enthousiast door Sanne, en ik ben gek op glitters en zoete meuk dus die moest ik hebben
![]()
!
Uiteindelijk een Wicked bathmelt gekocht, niet dat ik hem in bad ga gebruiken hoor, maar toch
![]()
. Onder de douche lukt het ook wel, en ik ga natuurlijk voor de glitters. De Lite Lipbalm ga ik zo lekker testen, hopelijk smelt ie niet
![]()
.
![]()
Eigenlijk wou ik een Happy Hippy flesje douchegel kopen, maar die was al op. Toen een Slammer meegenomen, die ruikt uit het flesje al fijn, denk dat het onder de douche nog lekkerder is!
Totale schade: 50 euro. Met korting kwam het op 45.
En het bieren na de meet was ook leuk