Ja, en ik had altidj zo veel tussen uren, en dat kostte me zoveel geld aan automatenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:29 schreef mordradead het volgende:
ik moet toch zeggen dat raketten roeleerden... op m'n oude school kon je vroeger ook waterijsjes voor 50cent kopen, dat was gewoon geniaal.... ook nog soep en saucijnzenbroodjes enzo, op m'n huidige school alleen van die automaten
BIj ons welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef mordradead het volgende:
de automaten bij ons op school worden geregeld door andere bedrijven.... school krijgt dus niks van het geld
in een tussenuur fiets ik even naar de konmar (3 minuten fietsen ozfo) dat scheelt euro's, geen centenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik haalde in de tussen uren altijd slaatjes en blikjes energy drink, een enkele keer een zak chips![]()
Wij hadden nieuwe automaten, daar werkten de C1000 karretjes muntjes -waar ik er vet veel van had en die tellen voor één euro- niet meer inquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:35 schreef mordradead het volgende:
dat gaan ze bij ons checken... ik heb nog euro2000 munten die ik er in ga gooien
Dat is de C1000quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
in een tussenuur fiets ik even naar de konmar (3 minuten fietsen ozfo) dat scheelt euro's, geen centen
Ik wel bij de eerste keerquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
Jij hebt zeker vette cheats gebruikt!
Welke zinquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef mordradead het volgende:
nee, die gebruikte ik alleen bij gta1 natuurlijk... en bernie, van jou zin snap ik niks
quote:Wij hadden nieuwe automaten, daar werkten de C1000 karretjes muntjes -waar ik er vet veel van had en die tellen voor één euro- niet meer in
Je kunt van die muntjes kopen voor in een boodschappen karretje, anderhalf jaar geleden, moest ik die gratis weggeven bij een actie, op het laatst had ik er nog vet veel over. In de meeste snoep automaten werken die muntjes ook als een euro, maar wij hadden op school net een nieuwe automaat waar die muntjes niet in werktenquote:
Ik denk dat, ook al zijn er maar 3 verschillende posters op deze pagina, deze pagina toch 80% kwalitijd bevat!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef mordradead het volgende:
ik moet zeggen... ondanks dat deze nog niet helemaal vol is.... dat deze pagina kwaliteit bevat
Op mij na dan hehquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
nee, zeker wel meer... ik denk dat het komt omdat de baggerposters niet aanwezig zijn op deze pagina
Ik open de nieuwe! De TT zie je nog welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef mordradead het volgende:
op jou en rockstah na bevat deze pagina kwaliteitsposters..... wie opent het nieuwe topic en wat word de topictitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |