quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hannibal?
Ik weet hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, de volgende dan:
Ik ben geboren in 1777 als dochter van een rijke zijdehandelaar. Ik was het vriendinnetje van Jozef Bonaparte, uiteindelijk zijn schoonzus (mijn zus Julie huwde met hem). Ik was de verloofde van Jozef's broer Napoleon. Uiteindelijk werd ik, mede door mijn huwelijk, koningin van Zweden. Ik stierf in 1860 in Stockholm.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Karel de Stoute?
Leuk weetje: Karel de Stoute sneuvelde, omdat de man die hem vond toen hij gewond in het veld lag... stokdoof was. Hij hoorde Karel dus niet roepen: "Red de Hertog van Bourgondië", want dan had hij hem wel meegenomen en voor losgeld terugverkochtquote:
Mijn logische verstand spreekt dit tegen. Die man was stokdoof, dus kon dit niet navertellen, want hij wist niet wat er tegen hem gezegd werd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leuk weetje: Karel de Stoute sneuvelde, omdat de man die hem vond toen hij gewond in het veld lag... stokdoof was. Hij hoorde Karel dus niet roepen: "Red de Hertog van Bourgondië", want dan had hij hem wel meegenomen en voor losgeld terugverkocht
Hum.. Als ik me goed herinner (het is al een tijdje terug dat ik dit gelezen heb), waren er andere gewonden in de omgeving die het verteld hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn logische verstand spreekt dit tegen. Die man was stokdoof, dus kon dit niet navertellen, want hij wist niet wat er tegen hem gezegd werd.
Er was niemand anders bij, want anders was hij daardoor meegenomen.
Als dit waar zou zijn, zouden wij het nu niet weten
(verkapte tvp)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hum.. Als ik me goed herinner (het is al een tijdje terug dat ik dit gelezen heb), waren er andere gewonden in de omgeving die het verteld hebben.
Koning Davidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef freecell het volgende:
Ik leefde ongeveer in 2000 voor Christus.
Een heel beroemde kunstenaar heeft ooit een beeld van mij gemaakt dat haast nog bekender is dan ik zelf ben.
Ik was koning over een klein land.
Toen ik ooit mijn buurvrouw in bad zag gaan, vermoorde ik haar man en nam haar tot vrouw.
Mijn zoon wordt wel gezien als de wijste man op aarde.
correctquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef Diesel het volgende:
Proust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |