Ga ik nu mee bezigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nuongirl, is het een goed idee om een sticky topic te maken met de namen van de mensen die al gebruikt zijn? Zodat we geen dubbelen krijgen?
Jee, wat denk ik mee de laatste dagen, zeg...quote:
Je zou bijna mod kunnen wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jee, wat denk ik mee de laatste dagen, zeg...![]()
Deze staat nog openquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik werd in december 1914 geboren in de omgeving van Bath, Wiltshire. Dankzij een beurs kon ik klassieke en moderne geschiedenis studeren in Oxford. Ik studeerde in 1938 af en werd researchmedewerker van Winston Churchill, die een boek schreef over de geschiedenis van Engeland. In de Tweede Wereldoorlog werkte ik voor de radio.
Na de oorlog keerde ik als docent geschiedenis terug naar Oxford. Later werd ik manager van St. Catherine's Society. Ik slaagde er in om veel financiële steun los te peuteren van het bedrijfsleven. Hierdoor groeide het instituut uit tot een van de levendigste colleges van Oxford.
Ik schreef twee standaardwerken over een berucht persoon. Ik was een degelijke onderzoeker, die veel feiten opdiepte. Hierbij maakte ik onder meer gebruik van de archieven van het Neurenbergtribunaal.
In 1972 werd ik geridderd. Hoewel ik hierdoor recht had op een zetel in het Hogerhuis, hield ik zich verre van de politiek. Wel zat ik in het bestuur van het Aspen Instituut en vele andere organisaties.
Naast de reeds genoemde publicaties zijn ook "The liberal tradition" (1956), "The life and times of Ernest Bevin" (1960), "Faces of Europe" (1980), "Has history a future?" (1987) en "Building Jerusalem" (2000) vermeldingswaardig.
Ik overleed in februari 2004 op 89-jarige leeftijd.
Mja, handig voor dit topic, maar als dit vol is? Moet je de hele boel steeds kopieren in de Op van het volgende deel. Een apart sticky'tje lijkt me handiger..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef Nuongirl het volgende:
Maar goed, de lijst met de personen die geweest zijn staan nu in de OP en zal ik telkens bijwerken
Anders staan er teveel sticky`s.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mja, handig voor dit topic, maar als dit vol is? Moet je de hele boel steeds kopieren in de Op van het volgende deel. Een apart sticky'tje lijkt me handiger..
Wiki.fok.nl ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mja, handig voor dit topic, maar als dit vol is? Moet je de hele boel steeds kopieren in de Op van het volgende deel. Een apart sticky'tje lijkt me handiger..
Hintje dan maar?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:24 schreef Nuongirl het volgende:
Alan Bullock ??
mooi. nieuwe gaat verzinnenquote:
Nou, hij moet bijvoorbeeld nog wel gelinked worden vanuit de C&H pagina daar, en ik ehb geen idee hoe dat werktquote:
Ik ben toevallig ( kwam eigenlijk door jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, hij moet bijvoorbeeld nog wel gelinked worden vanuit de C&H pagina daar, en ik ehb geen idee hoe dat werkt
Tsjechov? Nee toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:46 schreef Nuongirl het volgende:
Ik ben een man, geboren in 1868 in de vier na grootste stad van Rusland.
Ik was roman- en toneelschrijver, en een van mijn belangrijkste werken is "De Moeder". Het thema in de meeste van mijn werken is de verachting voor de mens zoals hij werkelijk is en eerbied voor de wijze waarop hij zou kunnen zijn.
In 1936 overleed ik in Moskou.
Volgens mij wel een makkelijke
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |