want ik drink tot de motherfucking fles leeg is ..quote:
die is kut !! waar is mn kanaaaaarie nou ?? dat zeg je toch nietquote:
nee man ... watskeburt misschien een beetje maar waarsmebirdquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het wel een echt BB nummer.
quote:
Ik wou dat ik weer eens een dag niks te doen had .. morgen weer om 6 uur beginnen pfff !quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef Nouk het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen weer mag werken. Twee dagen niks doen en k verveel me echt dood.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef Nouk het volgende:
Jeetje BB, wat doe je druk! Ik moest ff extreme make over kijken hoor!
Ja ik wil ook wel zo'n extreme make over, lijkt me echt fantastisch.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]leuk in iemands neus zagen omdat ze zelf vinden dat ze er niet uit zien
dan had ik ook wel wat operatietjes kunnen ondergaan
Serieusquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel zo'n extreme make over, lijkt me echt fantastisch.
neuh eigenlijk nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Nouk het volgende:
Je kan t altijd nog subliemer maken. Gewoon leven zonder bril of lenzen lijkt me echt al geweldig. Jou niet?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:53 schreef Nouk het volgende:
Oh. Nou heb je hem toch even aangehaald.
Mina ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:27 schreef Nouk het volgende:
Jeetje.
en hij is 26 ! en jij dacht dat hij veel jonger was ! Vandaar dat mien gelijk maar met em verloofd is ! Hehehe leuk die borderlinersquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef Nouk het volgende:
Ja Mien he. Heeft een nieuwe donkere vriend. En ze heeft m dus in juli 05 ontmoet, en in aug 05 verloofd. Dats toch gewoon belachelijk.
Nou sorry maar hij ziet er echt uit als 18 hoor. 16 zou zelfs nog kunnen. Blijkt ie gewoon 10 jaar ouder te zijn!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en hij is 26 ! en jij dacht dat hij veel jonger was !
Hehehe leuk die borderlinersquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou sorry maar hij ziet er echt uit als 18 hoor. 16 zou zelfs nog kunnen. Blijkt ie gewoon 10 jaar ouder te zijn!
En ze noemt hem nu al de liefde van dr leven, de ware jakob, bladiebla. Hoe kan je dat nou weten na 1 maand zeg, want een naieve doos.
Echt te vaag. Je gaat toch niet verloven nadat je iemand 1 maand kent. Hoe achterlijk ben je dan.quote:
borderliners hebben extreme verlatings angst .. nou als je wilt dat iemand je niet verlaat verloof je jezelf met een net zo naieve negerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt te vaag. Je gaat toch niet verloven nadat je iemand 1 maand kent. Hoe achterlijk ben je dan.
borderliners zwabberen tussen die 2 bindingsangst en verlatingsangst dat maakt het zo vaagquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Nouk het volgende:
Oh echt is dat zo? Ik heb juist bindingsangst zeg, ben ik iig geen borderliner.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Zwansen het volgende:
Nouk en bindinsangst!
na me 2 keer gezien te hebben wilde je al trouwen!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef Nouk het volgende:
Jullie sporen echt niet met zn 2-en!
Origamibeetle!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb karen gevraagd of ze met me wou vouwen dat wou ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |