vooruit, dan gun ik je het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, nou aangezien ik zojuist mijn allereerste kwartet ooit had, valt het allemaal nog wel mee met he?![]()
je eerste kwartet, cinqtet én sextet zelfs!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, nou aangezien ik zojuist mijn allereerste kwartet ooit had, valt het allemaal nog wel mee met he?![]()
grolsch is op?quote:
amd had een heel andere stoornis: die wilde alleen maar zoveel mogelijk posten. Daar heb ik geen behoefte aan hoor...quote:
we hebben het hier niet over Unoxquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kop dicht
kwartetten is okee
twaalftetten is pas fout
o, en had ik al gezegd, dat ik jou nou niet meer lief vind?quote:
door kwartetten wek je wel die indrukquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
amd had een heel andere stoornis: die wilde alleen maar zoveel mogelijk posten. Daar heb ik geen behoefte aan hoor...![]()
Het was verdikkie mijn allereerste ooit op fok... oftewel sinds ergens maart 2004 ofzo... jij bent stout!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
door kwartetten wek je wel die indruk
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
o, en had ik al gezegd, dat ik jou nou niet meer lief vind?![]()
dan mag je eerst wel eens iets liefs tegen me zeggen, want anders geloof ik je niet!quote:
uh....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan mag je eerst wel eens iets liefs tegen me zeggen, want anders geloof ik je niet!![]()
er is maar een djenneke, poging afgekeurd...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uh....
Jij bent de liefste djenneke van de hele wereld
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
er is maar een djenneke, poging afgekeurd...![]()
sjeetje, is het zo moeilijk om iets liefs tegen me te zeggen? ik heb niet gezegd dat je niet mag liegen hoor...quote:
ik houd niet zo van liegenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjeetje, is het zo moeilijk om iets liefs tegen me te zeggen? ik heb niet gezegd dat je niet mag liegen hoor...![]()
Je bent niet voor de poes?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjeetje, is het zo moeilijk om iets liefs tegen me te zeggen? ik heb niet gezegd dat je niet mag liegen hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |