mja okequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is de htm versie
speciaal voor Tha_T en D.Rose
zoals het hoortquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/BroodjeUnoxKwartet.htm
PIquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is de htm versie
speciaal voor Tha_T en D.Rose
"toevallig" heb je de mijne alquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
http://home.tiscali.nl/sb067358/Fok/BroodjeUnoxKwartet.htm
die stond er net niequote:
[Dommelsch reclame]quote:
ik dacht dat je die van Fles bedoeldequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die staat daar al sinds ik dat bericht ingevoerd heb hoor
men tegen een vrouw zeggen is niet kewl menquote:
Zullen wel weer een paar zeldzaam zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[Dommelsch reclame]
Hoe zou dat toch komen????
[/dr]
Ik word wel vaker beschouwd als "one of the guys"quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
men tegen een vrouw zeggen is niet kewl men
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
men tegen een vrouw zeggen is niet kewl men
foto's?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik word wel vaker beschouwd als "one of the guys"
Ik heb wel vaker vrouwen abusievelijk voor man gehoudenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik word wel vaker beschouwd als "one of the guys"
WELLESquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]Bij uitdrukkingen geldt dat niet. Toch? *onzeker om zich heen kijkt*
ik geloof niet dat dat iets met mijn uiterlijk enzo te maken heeft... meer met mijn (te) grote bek...quote:
51415 is alweer dusdanig lang geleden, dat ik beter de volgende kan afwachtenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Post hier je palindroom postaantal - deel 22
er zijn gelukkig steeds meer van zulke vrouwenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat iets met mijn uiterlijk enzo te maken heeft... meer met mijn (te) grote bek...(ik ben wel direct zeg maar
, sorry dames)
In het begin (en dat is gelukkig wel lang geleden) had mijn vriend er anders heel wat problemen meequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er zijn gelukkig steeds meer van zulke vrouwen
onderhand meer dan mannenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er zijn gelukkig steeds meer van zulke vrouwen
je houdt wel van die zogenaamd subtiele indirectheid van vrouwen?quote:
Natuurlijk B!quote:
nee, om eerlijk te zijn ben ik daar echt volslagen blind voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
je houdt wel van die zogenaamd subtiele indirectheid van vrouwen?
aha... nou okee danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, om eerlijk te zijn ben ik daar echt volslagen blind voor
Ik hou meer van vrouwen die juist wel direct zijn, daar kan ik tenminste wat meeAlleen, dat moeten ze niet allemaal gaan doen, het moet wel bijzonder blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |