As kind van een topmodel en topsporter móet je niet perse in de voetsporen van je ouders stappen, dus ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ben je dan niet bang dat je als je kinderen krijgt dat ze dan ook te dik zijn? Vooral omdat echt mooie modellen niet moeten wagen een grotere maat als maat 36 te hebben.
Of tegenovergesteld: dat de kinderen van de profsporter te slap zijn?
Ik denk bijvoorbeeld aan Richard Krajicek.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Developersrus het volgende:
Wie wil er nu een "bottenbrigade" als vriendin, not me!
Wat is je punt nou uiteindelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan Richard Krajicek.
Of Rafael van der Vaart. Allebei hebben ze relatief dunne vrouwen voor sporters.
Mijn punt is of zulke sporters wel aan de toekomst van hun kinderen denken.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Mijn punt is of zulke sporters wel aan de toekomst van hun kinderen denken.
Heb je zo ook voorbeelden van gruwelijk mismaakte kinderen van topsporters en topmodellen ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Mijn punt is of zulke sporters wel aan de toekomst van hun kinderen denken.
Voetbalknieën, Catwalkenkels, tennisballenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je zo ook voorbeelden van gruwelijk mismaakte kinderen van topsporters en topmodellen ?
Ik denk dat ze angstvallig uit de pers worden gehouden als er iets mislukt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je zo ook voorbeelden van gruwelijk mismaakte kinderen van topsporters en topmodellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |