Ja ehhh nou geloof ik er niet meer in hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:58 schreef JoeKurr het volgende:
Boven Zuid-België lijken alweer nieuwe buien te ontstaan
Lousyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
En jullie dachten dat heel duitsland onder water kwam te staan??
Nou dan heb je het mooi mis.
[afbeelding]
Ik had personelijk veel grotere neerslagsommen gezien, ook in NL.
Klopt net over de grens, net als gewoondelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LousyDe hoogste die ik zo ff zie is die 69 bij Nijmegen net over de grens
Vergeet het dan maar. Als je een beetje oostelijk van die lijn zit heb je misschien kans.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het niet komen![]()
Ik zit hier in de omgeving Delft - Rotterdam
Er zijn hier (in de provincie Groningen) toch ook wat groeiende stapelwolken te zien, met zo'n duidelijke opwaartse beweging erin...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er ontstaan een paar nieuwe buien maar die zullen gewoon prachtig richting groningen gaan trekken.
Zo te zien zou het wel een beetje kloppen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er zijn hier (in de provincie Groningen) toch ook wat groeiende stapelwolken te zien, met zo'n duidelijke opwaartse beweging erin...
Heb idd niet al teveel regen gezien. Rond middennacht heeft het even hard geregend maar dat was het zeker niet. Zelfs die 2 of 3 flitsen die ik zag konden dat niet meer goed maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Vergeet het dan maar. Als je een beetje oostelijk van die lijn zit heb je misschien kans.
Heb je niet gezien hoe de buien gister west Zui-Holland heeft genegeerd?
Ik zie daar ook ongeveer namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |