hehe.. het NOS nieuws zei hetzelfde. Alleen niet dat het een record was.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:04 schreef Klonk het volgende:
ik zat net ff naar het nieuws op ProSieben te kijken (Duitse commercieele zender) en die melden een record aantal blitzen 104.000 maal.
oppervlakte? tijdsduur?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:04 schreef Klonk het volgende:
ik zat net ff naar het nieuws op ProSieben te kijken (Duitse commercieele zender) en die melden een record aantal blitzen 104.000 maal.
Hee, ook uit Vriezenveen? Een ex-collega van me ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:19 schreef Vjenne_kloet het volgende:
En ook niet voor Vriezenveen helaas,
Hoe heet die? Vriezenveen is een klein dorpje, misschien ken ik hem wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, ook uit Vriezenveen? Een ex-collega van me ook.
Haar. Irina, ze werkte bij Cogas (Almelo).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:22 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hoe heet die? Vriezenveen is een klein dorpje, misschien ken ik hem wel.
Mag ik een gokje doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:25 schreef DemonRage het volgende:
Er activeert wat ten westen:
[afbeelding]
En nu niet bovenlangs graag...
Hmmm... ik ken veel Irina's.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Haar. Irina, ze werkte bij Cogas (Almelo).
Ik zit in Eindhoven bij een stroom-leverancier, die via Cogas gaat. Op die manier dus. Voordat er vragen komen.![]()
Lekker!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Net ten zuid-oosten van mij
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |