Hij hangt maar wat rond zo te zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hmm interessant... *gaat ook ff kijken*
Die bui nadert als een gek, eerste gerommel nu al gesignaleerd...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Dikke bewolking hier vanuit het westen, de bui die boven Tilburg zat komt deze kant op
moah.. als een gek zo langzaam bedoel jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die bui nadert als een gek, eerste gerommel nu al gesignaleerd...![]()
Kon jij lekker doorrijden zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:41 schreef FRaGMaN het volgende:
Ben net even naar Arnhem en weer terug naar Gorinchem gereden. 2x door een giga hoosbui. Mensen stonden stil op de vluchtstrook omdat je gewoon de weg niet meer kon zien.
GUILTYquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, iemand heeft mijn bericht aangepast. ik zei dat ik nooit iets gedaan heb![]()
Me hope soquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Njah, Helmond zal zo wel aan de beurt zijn, het barst hier nu officieel los, stortregen, flitsen, flinke klappen, kleine turken (onder de 4) naar binnen
pffftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:55 schreef DemonRage het volgende:
Trekt weer nét bovenlangs
[afbeelding]
Haha inderdaad gewoon lekker met 130 doorkachelen. wel 2 handjes aan het stuurquote:
Regen hier vrijwel gestopt, uit zuidelijke richting nog altijd gerommel ..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:57 schreef Gijsje het volgende:
Ah nu ook een flinke hagel bui valt echt met bakken uit de lucht op het moment
En keurig je riem om natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:00 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Haha inderdaad gewoon lekker met 130 doorkachelen. wel 2 handjes aan het stuur
jij ziet weer alles als eerstequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:40 schreef LiquidSoul het volgende:
Hier mooi luchtje, helder blauw en er komen heeeele donkere wolken aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |