Best heftig dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef 61neorej het volgende:
Niet echt nee,
Volgens mij moet het meer als 100 zijn geweest, als er zelfs een auto op de zij kant komt te liggen.
Windstotenquote:
dan kèn ik temminste niewe sgoene kaupûhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was toch 90 euro per kaart he?![]()
doe wa ge nie late kènquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan kèn ik temminste niewe sgoene kaupûh
ik kom alquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe mededelingen:
I.v.b met de claim gedoe enzo wil ik een aantal mensen die een aantal keren een code hebben geplaast mij even toevoegen op msn.
En zou marky-boom a.u.b even op msn willen komen??mocht je aanwezig zijn.
Bedankt
Einde mededeling.
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst... dus ik hoef vast niet te komen he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe mededelingen:
I.v.b met de claim gedoe enzo wil ik een aantal mensen die een aantal keren een code hebben geplaast mij even toevoegen op msn.
En zou marky-boom a.u.b even op msn willen komen??mocht je aanwezig zijn.
Bedankt
Einde mededeling.
Geachte Indahnesia,quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst... dus ik hoef vast niet te komen he?
Nee momenteel hoeft het even nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst... dus ik hoef vast niet te komen he?
Tskquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmm interessant... *gaat ook ff kijken*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
pal ten westen van hier zie ik een donkere wolk hangen. De rest is vrijwel helder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |