Arcee-kloon?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef Zebbie het volgende:
0,83% van alle posts in ONZ staan in de BeF-reeks, dubbele topics niet meegerekend.
[/mededeling]
en nu, kop kapot?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja... Nouja, het bier in de kroeg en bij hem thuis drie soorten wijn...
Ik ga niet zeggen dat ik er niets meer van weet want ik weet nog precies dat ik in de gang struikelde over vrijwel niets en met m'n kop tegen de deur knalde...
Dat valt mee zebbie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef Zebbie het volgende:
0,83% van alle posts in ONZ staan in de BeF-reeks, dubbele topics niet meegerekend.
[/mededeling]
ben je niet moe? je begrijpt gewoon meteen wat ik bedoelde...quote:
Hoi. Welkom in BeF ofzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef Björk het volgende:
mensen help mij eens even!
is dit de opvolger van SC?
en waar is DP enz.
zijn die allemaal gekloont?
Balritie kragnoeriegski bledirafti roftoenawiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef Björk het volgende:
en waar is DP enz.
heb je daar nou de hele dag voor zitten rekenen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef Zebbie het volgende:
[/mededeling]
Nee, niet zichtbaar althans...quote:
Hehehe sorry, maar die SC is allang weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef Björk het volgende:
en waar is DP enz.
Niets te doen en zin om de "Calculatortoets" eens te gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat valt mee zebbie.
Hoe kom je aan deze wijsheid?
Was dat maar waar, dan woonde ik nu in Meppelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
je tante he... en je usericon he? nee, ik vraag het niet eens...
Heb ik ook overdag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, niet zichtbaar althans...
Wel gigantische koppijn vanochtendmiddag...
De reeks is ook nog niet zo oudquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
heb je daar nou de hele dag voor zitten rekenen?
0,83% is weinig trouwens...
seksediscriminatie... waar zijn de lekkere mannen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
Heb net toch een geweldig topic geopend: Kies de lekkerste foto!
dat is iets dat je graag zou willen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan woonde ik nu in Meppel
Hier...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
seksediscriminatie... waar zijn de lekkere mannen?![]()
![]()
![]()
hoiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehe sorry, maar die SC is allang weg.ik ken je nog wel!
ja f*ck ik heb het druk gehad enz, dus heb dit niet meegekregenquote:
Met zo'n tante staat mijn leven op z'n kopquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat is iets dat je graag zou willen?![]()
dat van je hele familie denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Met zo'n tante staat mijn leven op z'n kop
Dan had je je eigen oom kunnen worden... Of neefje ofzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Met zo'n tante staat mijn leven op z'n kop
Ja, of m'n eigen opa, of m'n eigen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan had je je eigen oom kunnen worden... Of neefje ofzo...
moet je tante jou ook wel zien zitten!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, of m'n eigen opa, of m'n eigen...
boeien, NEUKEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |