ik zet even mijn andere bril opquote:
Zie je wel!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is niet aan je usericon te zien![]()
Drink je wel voldoende?quote:
Door de regels heen lees tip: ik had niet echt het idee dat het p_p heeeeel erg raakte enzo hoor...quote:
als je maar niet die lelijke krullenkop neemtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik moet hem wel veranderen!
Ik in Bussum...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben vandaag nog in Meppel geweest...
Wat moest je in dit kutgat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben vandaag nog in Meppel geweest...
Cool, ben je nog bij 538 geweest?quote:
Noteert.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
als je maar niet die lelijke krullenkop neemt![]()
Ik moest een kastje ophalen bij mijn heerlijke tante.quote:
Nee, wel bij een vriend van me thuis...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Cool, ben je nog bij 538 geweest?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik moest een kastje ophalen bij mijn heerlijke tante.
Was even mijn moederlijke instinct aan het testen...quote:
en heb je daar bier gedronkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, wel bij een vriend van me thuis...
Had ervoor gezorgd dat je in het kastje bleef ménquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik moest een kastje ophalen bij mijn heerlijke tante.
Ik heb er niet aangezeten hoor....quote:
ik wist het wel...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Had ervoor gezorgd dat je in het kastje bleef mén
je tante he... en je usericon he? nee, ik vraag het niet eens...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik heb er niet aangezeten hoor....
quote:
Ja... Nouja, het bier in de kroeg en bij hem thuis drie soorten wijn...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
en heb je daar bier gedronken?
Ja ik probeerder het nog, maar ze had me doorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Had ervoor gezorgd dat je in het kastje bleef mén
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |