Wat heb je met d'r gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ze reageert nooit op mij om de een of andere reden
Als je nou effe terugleest, zie je dat ze bij iemand anders thuis is bij wie ze op bezoek is. Ze had een doel om hier effe te komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ze reageert nooit op mij om de een of andere reden
Geen idee, ik ben me van geen kwaad bewust, sommigen denken dat ik haar beledigd heb, maar er komtgeen antwoord uitquote:
Precies, al snappen weinig figuren haar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nou effe terugleest, zie je dat ze bij iemand anders thuis is bij wie ze op bezoek is. Ze had een doel om hier effe te komen.
Niet alleen vanavond, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nou effe terugleest, zie je dat ze bij iemand anders thuis is bij wie ze op bezoek is. Ze had een doel om hier effe te komen.
Misschien moet je d'r misschien deze posts laten lezen enzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben me van geen kwaad bewust, sommigen denken dat ik haar beledigd heb, maar er komtgeen antwoord uit
Mensen lezen te weinig en zijn slechts selectief bezig, dat is tevens een enorm euvelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, al snappen weinig figuren haar.
Het zal mij niet echt extreem aan mijn achtersteven oxideren ofzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien moet je d'r misschien deze posts laten lezen enzo...
Dit begint op R&P te lijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Er is ook ze veel te lezen enzo... Je moet haast wel selectief zijn...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mensen lezen te weinig en zijn slechts selectief bezig, dat is tevens een enorm euvel
Misschien komt het omdat ze in Meppel woont.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, al snappen weinig figuren haar.
Je kan ook je schouders ophalen en het laten varenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar stuurde ik ook wel een beetje op aan om eerlijk te zijn....quote:
H.H.H.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ze in Meppel woont.
Ow nee, dat was jij
nee, ik heb net vandaag een complimenteuze, meegaande ende lieve bui. Als ik ga R&P-en is dat meteen overquote:
Ben je nu boos?quote:
ach gossjie... stevige cyberknuffel verstuurt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar stuurde ik ook wel een beetje op aan om eerlijk te zijn....
I feel so emo tonight...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook je schouders ophalen en het laten varenIemand antwoord niet op je posts, o, o, o, wat erg
Dan krijg je het nog leuk in het echie
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Het zal mij niet echt extreem aan mijn achtersteven oxideren ofzo...
Neuh, gewoon niet geamuseerd.quote:
OK, dan is het goed.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... stevige cyberknuffel verstuurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |