agossjiemenouongeloofelijkmoeteenvergissingzijnofzoiets...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
u wordt zowaar als een goed persoon aangesproken.
Vertel in 1 woord hoe dit voelt.
Amenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
agossjiemenouongeloofelijkmoeteenvergissingzijnofzoiets...![]()
1 woord, of staat dit in het woordenboek?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
agossjiemenouongeloofelijkmoeteenvergissingzijnofzoiets...![]()
Die wolk komt overal vandaan!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef qu63 het volgende:
Speedy, waar komt die wolk vandaan en waar gaat ie heen!
hodferquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die wolk komt overal vandaan!!!!!![]()
Nee die komt uit het zuiden en gaat nu naar het noorden.
Het is iig wel een behoorlijk gebied.
Yepquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
hodfer
dan komt die bliksem dus nog dichterbij
dit is een woord, dat zie je toch? who need dictionaries, when you've got a djenneke?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
1 woord, of staat dit in het woordenboek?
het is hier dus zo voorbij!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
dit is een woord, dat zie je toch? who need dictionaries, when you've got a djenneke?![]()
nopequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
zijn er hier mensen die bij onweer de stekker van hun tv en pc uit het stopcontact trekken?
hier buiten 18 graden, met heel veel vochtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:24 schreef Eska het volgende:
Het noorden....da's gunstig wel....
Hier is het binnen nog wel 22 graden. Buiten nog maar 18 graden. Het regent echter niet meer, heb ik zojuist ondervonden. Helaas nog wel wat navocht....
ik ook niet, maar het schijnt toch wel goed mis te kunnen gaan...quote:
Ik weer pssies wanneer ik de stekker eruit moet trekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
zijn er hier mensen die bij onweer de stekker van hun tv en pc uit het stopcontact trekken?
hoe weet je dat dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weer pssies wanneer ik de stekker eruit moet trekken.
Alwel dat ik dat misschien straks wel moet doen aangezien alles activeert.
ik mag je dan 24/7 oproepen als ik wat uitleg nodig heb over een woord?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
dit is een woord, dat zie je toch? who need dictionaries, when you've got a djenneke?![]()
Nog nooit geprobeerd....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
Je roept maar raakquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik mag je dan 24/7 oproepen als ik wat uitleg nodig heb over een woord?
Ik kan het allemaal mooi live volgen via de radar.quote:
bij mij blijft alles gewoon aan, is dat dom?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal mooi live volgen via de radar.
En als ik echt zwaar gedonder hoor dan is bij mij de pc uit.
Maar dan geeft het niet hoor, dan ga ik altijd nog foto's maken
Dat ben ik iig ook van plan
regenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Voorvocht? Of navocht? Of tijdensvocht? Of weet-ik-veul-wat-voor-vocht?
bij mij trilde net mn bureauquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal mooi live volgen via de radar.
En als ik echt zwaar gedonder hoor dan is bij mij de pc uit.
Maar dan geeft het niet hoor, dan ga ik altijd nog foto's maken
Dat ben ik iig ook van plan
Er zit nog een behoorlijke complex aan te komen, alleen daar zit momenteel geen onweer in.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
bij mij blijft alles gewoon aan, is dat dom?
En de volgende is raakquote:
maar ik heb nog nooit iets uitgezet, en alles werkt nog steeds hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er zit nog een behoorlijke complex aan te komen, alleen daar zit momenteel geen onweer in.
Mocht je zwaar gedreun horen of geknetter dan moet je voorzichtig worden.
1 op de zoveel keer kan het fout gaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar ik heb nog nooit iets uitgezet, en alles werkt nog steeds hoor...
en toen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 op de zoveel keer kan het fout gaan![]()
Heb het zelf ook mee gemaakt
't Is hier voortdurend complex, inclusief gedreun & geknetter. Maar de peecee blijft gelukkig altijd aan....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er zit nog een behoorlijke complex aan te komen, alleen daar zit momenteel geen onweer in.
Mocht je zwaar gedreun horen of geknetter dan moet je voorzichtig worden.
Kon in lichterlijk een nieuwe pc kopenquote:
Succes ermeequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:37 schreef Eska het volgende:
[..]
't Is hier voortdurend complex, inclusief gedreun & geknetter. Maar de peecee blijft gelukkig altijd aan....
o, okee, nou dan zet ik de boel voortaan toch maar uit, en stekkers moeten er ook uit he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kon in lichterlijk een nieuwe pc kopen
Tuurlijk moet je de stekkers er niet uit halenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
o, okee, nou dan zet ik de boel voortaan toch maar uit, en stekkers moeten er ook uit he?
Okequote:
hee ho, just asking, ik weet ook wel dat de stekkers eruit moeten, maar ik denk ik vraag het toch nog eens evenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je de stekkers er niet uit halen![]()
Lijkt me toch meest logisch??
Stekker - Stroom
Stroom geleid door alles heen![]()
Ook al heb je de stekker in het stopcontact zitten.
Maar volgens mij is het geen hefig onweer dus valt allemaal gelukkig wel een beetje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |