Hier ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hier is t blauwe lucht met wat kleine wolkjes..snap dr nix van
En die zwembroek?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hier ook.
Overigens, de seks was lekker en meneer beweerd niets van de Franse vruchten geproeft te hebben; en ik geloof hem![]()
Daarna hebben we gezellig en uiterst romantisch Freddy vs Jason gekeken![]()
Heb niet naar de broek gevraagt.. wil mezelf niet verdacht maken natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
En die zwembroek?
Nou, ik heb gekookt, maar echt een succes was het niet dus volgende keer maar weer gewoon chinees halen
Vijver aangelegd?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
mijn achtertuin, wat doe je!?!?.
Gimme gimme!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding].
Doet me denken aan inspector Dreyfuss....
Het is op dit moment (actueel dus) mij een raadselquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef wonderer het volgende:
Platstampen.
Is dit een raadsel of een actueel probleem?
Ik heb het over mogen, niet kunnenquote:
Zonder meteen je rijbewijs kwijt te zijn als er politie toevallig langskomt? Koud...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het over mogen, niet kunnenEn als eentje op schoot gaat en de rest een beetje inkrimpt, kan best
ben je al je gay.nl vrienden aan het posten?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding].
Doet me denken aan inspector Dreyfuss....
heb ik hem haar weer gemist!!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was Priscilla Queen of the Desert (op NL3)
geil!quote:
Je kan op chatboy.nl in het oudholllands gaan chattenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef error het volgende:
[..]
geil!
Vnadaag lekker gepaintballt (?) en een muur gesloopt. Vraag me af of ik vandaag nog iets homows' ga doen
quote:You know when you close your eyes and wish for something?
Well God's the person that's ignoring you.
Schijnt best leuk te zijn jaquote:Op zondag 31 juli 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan op chatboy.nl in het oudholllands gaan chatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |