Nou, P7290708 zou iig wel familie kúnnen zijn, qua... uitstraling! Of het is iemand die helemaal into Vlarp is natuurlijkquote:
Hahaha nou ja.... we kunnen best een keertje gaan hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wist ik niet
Kom je een keer hierheen gefietst?
Wat goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, P7290708 zou iig wel familie kúnnen zijn, qua... uitstraling! Of het is iemand die helemaal into Vlarp is natuurlijk
Haha.. deal. Lijkt me leukquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha nou ja.... we kunnen best een keertje gaan hoorMoet ik wel mams auto mee jatten en voor het eerst met een fietsending rijden
Maar ff lekker langs het water en over een Zuid-Hollandse dijk en alles....
Dat méén je niet??quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:24 schreef wonderer het volgende:
Was XMN8R er nou ook of zie ik dat verkeerd?
Heb je nog wat taart mee genomen?quote:
Oke gaaf!quote:
Figures.quote:
Neuh.. hij's heel relaxt. Was er samen met z'n vriendin...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat méén je niet??Ik werd helemaal bang, want ik zeg ook gewoon "je broer"....
Maar jullie hebben dezelfde blik en mond!
Wat cool dat hij er wél was, qua homo-gehalte!! Hij had er ook overdag kunnen zijn geweest en dan hebben gezegd "was leuk, maar yoow, vanavond doe ik wat voor mezelf"...
Plek zat, ik hoefde niet eens achteruit in te parkeren!quote:
trustequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke gaaf!Hoop alleen niet dat ik een lekke band krijg dan....
Maar wel cool, gaan we dan zeker doen!!
Maaarrr ik ga nu slapen, om 8u weer op!!
Slaap lekker!!![]()
![]()
Dus jij autoportier op slot, aanbellen en gáán!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Plek zat, ik hoefde niet eens achteruit in te parkeren!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat dat Vlarps broer was... hij lijkt op hem
Ik maak vandaag wel allemaal verkeerde opmerkingen... ik ga doei!quote:
Doegquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik maak vandaag wel allemaal verkeerde opmerkingen... ik ga doei!
En dat is dan 29 (volgens z'n profiel)!quote:noe zegt...:
hallo allemaal ik ben jop en die is 28 jaar oud en ik zoek nog een die met mij valkbij wijhe . en ik zoek bi jongen die mij in wil voegen tussen 17 29 jaar oud voeg mij maartoe komaan mij email ..... en als je mij wil bellen moet je maar vraagen oke ( g.harleman@wanadoo.nl) gr jop
In de gaten houden is een groot woord. Ik heb nou eenmaal een soort fotografisch geheugen. Sommige beelden blijven makkelijk hangen, hoe graag ik het ook anders zou zien. En de foto's van deze gast heb ik de laatste tijd gewoon erg vaak bij 'nieuw binnen' zien staan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind het wel een beetje schrikbarend dat jij dat in de gaten houdt....
Tja, that's me allright!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:30 schreef DennisMoore het volgende:
*hap hap*
Ja kom d'r maar eens goed bij onder de douche jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga eens goed bijkomen onder de douche ...
Heerlijke pantoffeltjes ookquote:
Heyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kom d'r maar eens goed bij onder de douche ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |