bite me.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bewijs maar het tegendeel..
Ow is het alweer pudding geworden?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pardón?
Mijn nieuwe haar heb je al op foto gezienMijn puddingbuik zit immer onder katoen verscholen.
Het is altijd pudding gewéést!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow is het alweer pudding geworden?
Kijkt naar een oude pic van wax's buikje.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om op chatboy in Oud-Hollandsch te ouwehoeren
Chatboy? Da's niet ouwehoeren... da's ouwe hoeren, met een spatie d'rtussenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Waxxer het volgende:
I know it's cool, but we can make it hotquote:
Ik maak mijn pudding zelf.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mona of Saroma?
En tik je er dan altijd tegenaan?
Mag ik gewoon een keertje voor de gezelligheid komen eten en dat jij mij lekker leert koken? Ik bedoel dus lekker eten leert koken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik maak mijn pudding zelf.. Griesmeel met melk, vanille- en basterdsuike, rum en rozijnen. En dan opeten met frambozenjam.
.
Geef eens een voorproefje!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Waxxer het volgende:
Den Heilige Expectationesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog nooit "chatboy" gedaan..
*zich opeens heel maagdelijk & onschuldig voel*
Me too.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog nooit "chatboy" gedaan..
*zich opeens heel maagdelijk & onschuldig voel*
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mag ik gewoon een keertje voor de gezelligheid komen eten en dat jij mij lekker leert koken? Ik bedoel dus lekker eten leert koken?
Jij slaat chatboy over en neukt er gewoon meteen op losquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Me too.Alhoewel ik was al onschuldig.
Hoe ga je jezelf noemen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik laat vaak mijn Grote Liefde koken, want die komt met Franstalige recepten aanzetten waar ik toch niets van begrijp..
Log posten, ja?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij slaat chatboy over en neukt er gewoon meteen op los![]()
en danquote:CV van Neemt_mij20 (NL):
Met passie...
en dan:quote:Stoeiend^NAT^genieten^ZLD schreef:
Waar?
quote:Ik wensch uw geslacht dominant in mijnen anusch geperscht
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dan
[..]
en dan:
[..]
Hoppaaaaa.... gelijk voor de max he?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:38 schreef Great_Expectations het volgende:
www.chatboy.nl, is dat het?.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dan
[..]
en dan:
[..]
Hoppaaaaa.... gelijk voor de max he?
Niemand reageert meerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Die stomme Vlamingen praten normaal ook zo natuurlijk, dus die hebben niks in de gaten..
het heeft inderdaad een hoog Jambers gehaltequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Die stomme Vlamingen praten normaal ook zo natuurlijk, dus die hebben niks in de gaten..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
Hahaha LOL Goedendagh, heeft wief en kind uwen kledij gezuiverd??
------------------------------
Zelf schreef je:
met passie ja
Vraag of yvonne even dr bifi-kalender wil mailenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niemand reageert meerDan maar een foto van eehhh... een piemel. Is er een fokker met een piemelfoto online?
Die een beetje representatief is?
Waxx... je bent geweldig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:45 schreef Waxxer het volgende:
AAA SEX NU NOG: hoi, stats?
Ick: Mijnen lighaamslengte bereikt enen afmeting van enen meter ende negentig centimeter, mijnen mannenlijf is slank ende natuurlijk gezond en mijnen geslacht heeft enen lengte van achttien centimeters. En de uwe?
Kom, niet zo verlegen waxxje. Broek uit, effe je puddingbuik in houden en een foto knipsen met je webcam. Kun je best.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niemand reageert meerDan maar een foto van eehhh... een piemel. Is er een fokker met een piemelfoto online?
Ik heb wel een pic (quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook (net) nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic () van Brad... maar die redt de 18 niet
Ohw, gaafquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ter info: Waxx kletst Oud-Hollandsch op chatboy (de belgische) en doet daarvan live verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |