Op gelost en er is idd ons weer een beroemdheid ontvallenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef FuifDuif het volgende:
Oeps, wat een enorme fout! En dat in een dergelijk topic. Het moet niet "weilen" zijn in de TT, maar "wijlen"!
Yups, daarom een kickje daar naar toequote:
Serieus? Ik zag gisteren een reportage over hem van Ivo Niehe in het kader van zijn overlijden, maar daarin kwam hij naar voren als een hele vriendelijke man.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb begrepen dat meneer toonder een uiterst onpleizant manspersoon was. maar hij kon wel schrijven/tekenen.
ik had begrepen van wel, netzoals roald dahl.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Serieus? Ik zag gisteren een reportage over hem van Ivo Niehe in het kader van zijn overlijden, maar daarin kwam hij naar voren als een hele vriendelijke man.
Waaruit heb jij dat begrepenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had begrepen van wel, netzoals roald dahl.![]()
van horen zeggen idd. ik heb niet helemaal gevraagd wat er onplezierig aan hem was.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waaruit heb jij dat begrepen? Uit zijn biografie, documentaire, van horen zeggen...? En op welke manier was hij niet al te plezierig als mens?
Hij gaf daarin zo'n grappig commentaar op vrouwen, dat hij die bovennatuurlijk vond,quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Serieus? Ik zag gisteren een reportage over hem van Ivo Niehe in het kader van zijn overlijden, maar daarin kwam hij naar voren als een hele vriendelijke man.
Wel luxe, in slaap vallen en nooit meer wakker wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:47 schreef MeneerTim het volgende:
Hij is wel 10 jaar te laat overleden. Wellicht dat hij daarom wat uit zijn humeur was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |