daar zeiden ze toch per gesprek?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef Spideyman het volgende:
Gesprekskosten zijn ¤ 1,50 per minuut + de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Het is een SMS spelletjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Vector_SLD het volgende:
Toen ik laatst belde zeiden ze dat ik de 10e beller was, maar ik werd niet teruggebeld![]()
OMG je bent nog verbaast ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Vector_SLD het volgende:
Toen ik laatst belde zeiden ze dat ik de 10e beller was, maar ik werd niet teruggebeld![]()
Doe jij serieus mee aan die ongein?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Vector_SLD het volgende:
grapje toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef Vector_SLD het volgende:
nee, vroegert heb ik een keer naar puzzeltijd gebeld toen ik ziek was![]()
SMS6, ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
SMS6 maakt zichzelf zo belachelijk inderdaad.
Erhmm...wat is BVN TV ?? Bagger Van Nederland TV of zo? Ik hepter nog nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:50 schreef Nolius het volgende:
Het schijnt dat het voetbal volgend jaar ook via BVN TV te zien zal zijn.
Hoe makkelijker de vraag, hoe meer mensen denken te kunnen winnen he.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef SCH het volgende:
Als je perse zo'n quiz wilt - stel dan tenminste nog een vraag.
Hoeveel wedstrijden speelde Van der Vaart voor Ajax of Wie was vorig jaar de topscorer van Ajax ofzo - maar het moet echt op peuternivo om zoveel mogelijk geld binnen te jassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |