juist ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Alle onzin en flame-reacties verwijderd.
kap nou eens met al die ruzies en blijf allen ontopic
Inderdaad, Windows 95 en FreeBSDquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:12 schreef Alfa145 het volgende:
Kan het nog steeds bijna niet geloven, maar op dit filmpje zie je
dat ze ook één of andere windows versie erop hebben draaien..
http://www.putfile.com/media.php?n=PSPXP
Er komt denk ik net zoals in Amerika ook een pakket zonder die accessoires.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef vannilesoep het volgende:
*gaat halen een psp als het 1 sept is![]()
Kan iemand een overzichtje geven van wat voor pakketjes je kan halen? wat voor verschillende retail-versies er zijn en wat je waarbij krijgt en wat het dan kost?
W-Lan wel vet, niemand heeft die shit beveiligd of wat dan ook![]()
quote:De PSP Value Pack wordt geleverd met beschermhoes, een Memory Stick Duo van 32 MB, een accu, een hoofdtelefoon met ingebouwde afstandsbediening, een stroomadapter, een draagriem en een video-/muziek-/gamedemo.
Zou goed kunnen, geen ideequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik dacht dat er 3 pakketen waren, de standard pack, de value-pack en 15 september de witte GT4-pack
Ik raad jullie het ZEKER niet aan om dit te doen. Met V1.5 kan je games starten van me memory stick. Echt Complete isos. Met alles wat daar boven zit niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef ne0n het volgende:
Ik raad je aan als je een PSP in je bezit hebt, zeker te updaten!
als of je games gaat kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Nieuwe nog te verschijnen games zouden alleen kunnen starten met 2.0, updaten wordt dan zo goed als verplicht.
Lang niet iedereen doet aan warez, er zijn nog genoeg mensen die het gewoon eerlijk in de winkel kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
als of je games gaat kopen![]()
Nee dus lekker belangrijk allemaal of je verplicht bent V2.0 te moeten hebben om een game te spelen. Je download die dingen games gewoon.
Lol dit is geen warez hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef ne0n het volgende:
rot op met je warez.
heh.
enneuh,.. __Saviour__
groot gelijk.. (soms toch)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |