Ik zie nog nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver wat weer een one big happy family
incestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver wat weer een one big happy family
ojaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer: vertederend![]()
![]()
ik wil ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Bengeltje het volgende:Flinke knallen en flitsen hier, snel de schuifpui gaat dichtdoen.
sjee, ik ben wel meegaand en complimenteus vandaag zeg... waar is het misgegaan?quote:
Dat biertje maakt tenminste je avond weer goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik pak nog een biertje, qua weer zal het wel niks meer worden hier
niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, ik ben wel meegaand en complimenteus vandaag zeg... waar is het misgegaan?![]()
hier nog geen drupjequote:
Je bent in gcsc gaan postenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, ik ben wel meegaand en complimenteus vandaag zeg... waar is het misgegaan?![]()
quote:
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuwquote:
quote:
das natquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou en ? Neem een doucheheb je drupjes
Maar dan zeker de laatste anderhalf jaar niet meer?quote:
dat komt omdat ik in je fotoboek posttequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuw![]()
![]()
![]()
ik heb veel gcsc gedaan hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan zeker de laatste anderhalf jaar niet meer?
Je hebt in iedergeval een pas gemaaide tuinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik verwacht de komende jaren nog geen schuifpui hoor
Man, zet je tv eerst eens aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die doen het ook niet
en Yorin, SBS en TMF ook niet
O daarom val je opeens op hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuw![]()
![]()
![]()
wel, maar ik word ter niet van als ik binnen zitquote:
Waarom wil je dan zo graag regen ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel, maar ik word ter niet van als ik binnen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |