Nee hehe alstie al bloot is hoef je toch niet te laten besnijden????quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef jongenman het volgende:
hoop niet dat het nodig is mijn eikel is nu al bloot
Als je je gewoon iedere dag wast, zoals het hoort, is er echt geen verschil hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
(...)en het is hygiënischer.
Maar lees dit eens: http://www.wellnesskliniek.com/N_besnijdenis.htm
Da's uiteraard waar, maar minder tot geen smegma lijkt me toch prettiger en frisser.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
Als je je gewoon iedere dag wast, zoals het hoort, is er echt geen verschil hoor.
Het is niet hygiënischer, verschil merk je denk ik pas wanneer je überhaupt ranzig bezig bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef Copycat het volgende:
Ik vind persoonlijk een besneden penis mooier, en het is hygiënischer.
Maar lees dit eens: http://www.wellnesskliniek.com/N_besnijdenis.htm
Ook een clitoris kun je besnijden, dus houdt dat gewoon in gedachte als je je in de gevoelswaarde wilt inlevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:26 schreef Copycat het volgende:
Da's uiteraard waar, maar minder tot geen smegma lijkt me toch prettiger en frisser.
Plus de andere voordelen die worden genoemd in die (toegegeven: commerciële) link...
Maar ja, ik ben dan ook geen man, dus ik voel niet wat jullie voelen bij dit thema.
het schijnt dat het minder fijn is bij zbvquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's uiteraard waar, maar minder tot geen smegma lijkt me toch prettiger en frisser.
Plus de andere voordelen die worden genoemd in die (toegegeven: commerciële) link...
Maar ja, ik ben dan ook geen man, dus ik voel niet wat jullie voelen bij dit thema.
AUquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef Adelante het volgende:
Ook een clitoris kun je besnijden, dus houdt dat gewoon in gedachte als je je in de gevoelswaarde wilt inleven
Volgens mij heb je pas "last" van (zichtbare) smegma wanneer je je een jaar lang niet wast, want in de 23 jaar dat ik nu een penis heb, heb ik het echt nog nooit gezien. De enige logische reden om je te laten besnijden is wanneer je er écht ongemak door hebt, zoals in het geval van een te strakke voorhuid.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een besneden clit vind ik ook esthetisch meer verantwoord dan een nog aanwezige clitoris!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
AU
Maar een voorhuid is verre van hetzelfde als een clitoris, lijkt me.
Hygiënewise ben ik om, maar ik blijf het esthetischer vinden.
Volgens mij geeft het geen problemen, wat zou het voor problemen op moeten leveren?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:50 schreef jongenman het volgende:
mijn ik heb een probleempje gehad met mijn voor velletje het is een paar keeronstoken geweest
maar nu is het gelukkig weer beter .maar het is lijkt het wel korter geworden
mijn eikel steekt er nu altijd uiten als ik het weer terug naar voren doe dan gaat het vanzelf weer naar achter tot achter de rand.nu is mijn vraag geeft dat geen problemen op den duur?
of met ik me toch laten besnijden? loop nu aleen half jaar rond zo was in het begin wel een rot gevoel zo in mijn broek nu niet meer .maar wat is nu het beste?
Wat als hij het nu wil showen?quote:
Bron?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij is het erg achterhaald om je te laten besnijden.
SEX --> POL voor Tarak.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Een besneden clit vind ik ook esthetisch meer verantwoord dan een nog aanwezige clitoris!!
maakt toch niet uit zeker ? was me elke dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Little_Meanie het volgende:
gewoon besnijden man,
is mooier, hygienischer en de wijffies zijn er gek op
Dat is ook de ene keer een voordeel en de andere keer een nadeel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef Molluck het volgende:
In die link noemen ze het de ene keer een voordeel en de andere keer een nadeel als de eikel minder wordt gestimuleerd
Voordeel is tijdens de seks, en nadeel is als je gewoon in de bus zit ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:22 schreef jongenman het volgende:
wat is er nu een voordeel en nadeel van dan?
Je moet kijken hoe het voelt en hoe groot de kans is dat je er last van blijft krijgen. Meteen besnijden is misschien helemaal niet nodig, toch? Mocht het aanblijven, dan zou ik een besnijdenis overwegen. Ikzelf ben al jaren besneden en ben erg blij mee. Maar wat niet hoeft, hoeft nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:50 schreef jongenman het volgende:
mijn ik heb een probleempje gehad met mijn voor velletje het is een paar keeronstoken geweest
maar nu is het gelukkig weer beter .maar het is lijkt het wel korter geworden
mijn eikel steekt er nu altijd uiten als ik het weer terug naar voren doe dan gaat het vanzelf weer naar achter tot achter de rand.nu is mijn vraag geeft dat geen problemen op den duur?
of met ik me toch laten besnijden? loop nu aleen half jaar rond zo was in het begin wel een rot gevoel zo in mijn broek nu niet meer .maar wat is nu het beste?
Als de arts nu zegt dat besnijden het beste is, waarom jezelf dan nog langer blootstellen aan grote kans op infecties en zo? Als je voorhuid echt zo opgerekt is, kun je douchen en wassen en poetsen wat je wil, maar daar hou je het toch niet 100% schoon mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:47 schreef jongenman het volgende:
iik hoop dat het ook niet hoeft maar oprekken gaatook niet denk ik
het is alleen nog een probleem als ik de hele dag gelopen heb dan voel ik mijn eikel goed omdat hij
nu bloot blijft
nou, dat hoeft niet echt hoor..helaas weet ik dat maar al te goed..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:15 schreef firestorm_99 het volgende:
.... bent is je eikel wat minder gevoelig en kan je veel langer sex hebben!
Het is wel degelijk hygienischer, en ik spreek uit ervaring, en dasn hoef je echt niet ranzig te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is niet hygiënischer, verschil merk je denk ik pas wanneer je überhaupt ranzig bezig bent.
Ik zou mijn voorhuid niet willen missen, maar als het nodig is dan zou ik het wel doen. Laat je eens informeren door de dokter.
mee eens!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef deek het volgende:
Zonder dolle, dat stuk vel hangt er echt voor lul.
Wat doe jij voor werk?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:00 schreef jongenman het volgende:
de voorhuid zit niet strak maar is nu te kort komt door onsteking die heb ik gekregen
door een bedrijfs ongeval
het gaat nu wel een beetje beter maar eens spijkerbroek zit nu niet lekker meer
Als je hebt misgeschoten zou het eigenlijk goed met je moeten zijn,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:10 schreef jongenman het volgende:
misgeschoten met een schietpistool
hmmm dan heb je denk geluk dat alles er nog aan zit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:10 schreef jongenman het volgende:
misgeschoten met een schietpistool
Google eens op phimosis!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef jongenman het volgende:
hoop niet dat het nodig is mijn eikel is nu al bloot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |