Idd, anders lopen als die figuren je voorbij met hun 50 kilo handbaggage.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik sta nooit een half uur te wachten bij zowel de incheckbali als bij de gate.
De gate moet je zowiezo pas ingaan als iedereen al in het vliegtuig zit
4 * 25% van de miles van Ams-BsAs-Ams..... Niet zo gek veel dus. 13.000 gok ik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef fernando_redondo het volgende:
Buenos Aires en zo goedkoop mogelijk
Mwah, soms valt het tegen. Eerst mogen meestal de bejaarden en invalideren en dan staat iedereen al vooraan te dringen. Dan mag je wel voor, maar moet je je eerst tussen al dat gepeupel doorwurmen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Jaguarized het volgende:
"Voorrang bij inchecken" vind ik ook wel een voordeel. Hoef je geen half uur bij die andere vakantiegangers te zitten.
Nergens de volle pond bij Air France?quote:Momenteel ontvangt u voor Air France-vluchten binnen en buiten Europa 0 mijlen voor vluchten geboekt in klasse ?X?, 25% voor vluchten geboekt in klasse ?N? en 50% voor vluchten geboekt in de ?G? of ?U?- klasse.
Het gaat hun natuurlijk niet om die paupers die vier keer per jaar in de goedkoopste klasse ICA vliegen. Dat zijn niet de klanten die je in je bussiness lounge wil hebben, want dat kan tegenwoordig iedereen wel doen tegen de huidige prijzen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas geven ze echter geen antwoord op mijn vraag in hoeverre dit meer beloning is voor de vaste klant, ze kauwen slechts nog een keertje op de voorwaarden. Ik ben wel benieuwd naar een antwoord op mijn vraag. Zal ik ze gewoon nog een keer mailen?
ICA, Icabaru, Venezuela?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het gaat hun natuurlijk niet om die paupers die vier keer per jaar in de goedkoopste klasse ICA vliegen. Dat zijn niet de klanten die je in je bussiness lounge wil hebben, want dat kan tegenwoordig iedereen wel doen tegen de huidige prijzen.
Je zal zelf natuurlijk ook niet willen dat er van dat backpacker volk naast je zit in de lounge, toch?
Uiteraard, ik kon die A niet plaatsen, vandaar dat ik niet aan die term had gedacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
intercontinentaal ik dacht dat jij de luchtvaartkenner was?![]()
De doorsnee backpacker vliegt niet met KLM natuurlijk en zal ook weinig geven om een business lounge. Los daarvan kun je de Business Class ook alleen toegankelijk maken voor je Platinum-klanten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het gaat hun natuurlijk niet om die paupers die vier keer per jaar in de goedkoopste klasse ICA vliegen. Dat zijn niet de klanten die je in je bussiness lounge wil hebben, want dat kan tegenwoordig iedereen wel doen tegen de huidige prijzen.
Je zal zelf natuurlijk ook niet willen dat er van dat backpacker volk naast je zit in de lounge, toch?
Daar staat dus al heel erg duidelijk vermeld dat je maar 25% van de punten krijgt. Als je meer punten wil, boek je een hogere klasse. Heb vandaag ook pas voor het eerste op die link gedrukt, maar de info die je wil hebben is in ieder geval toegankelijk.quote:Dit is een prijsindicatie. De definitieve prijs wordt getoond voordat uw boeking definitief wordt. Prijzen zijn in euro.
EUR 1.046,35
De prijs is gebaseerd op Take Off Fare
De voordeligste KLM-tarieven voor reizen in Economy Class. Flying Blue-leden verdienen 25% van het normale aantal Flying Blue Miles bij speciale promotionele tarieven en het laagste Take Off Fare; leden verdienen 100% van de Flying Blue Miles bij de andere tarieven. Komt niet in aanmerking voor een upgrade naar World Business Class met Flying Blue Miles.
* Percentage gespaarde Flying Blue Miles: 25%
* Wijzigen is niet mogelijk
* Geen geld terug bij annuleren
Inderdaad, staat iets onder de knop "herberekenen prijs, klik hier".quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat vanaf de KLM site als je gaat zoeken naar tarieven?
Ehh..ja?quote:Op zondag 22 januari 2006 05:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo stond het er eerst overigens ook niet, zelfs niet op de KLM-site. Via de boekingssites is het nog onduidelijker, maar een beetje FF boekt wel via de KLM-site natuurlijk.
Ik ook. Scheelt nogal met reisbureau's e.d.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:07 schreef Mienemut het volgende:
Ik niet in ieder gevalVaak boek ik op vergelijkings-sites, waar je vaak 10-tallen euro's (soms 100+) goedkoper kan uitvallen. Zakelijke boekingen doen we ook online, tenzij het direct vertrekken is, dan wordt de persoonlijke reisbureau gebeld (en full fare betalen)
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef Individual het volgende:
[..]![]()
Beter, ik vind het ook nooit tof als je de hele vlucht moet staan!
Mee eens, ik wil van het FB af en meer focussen op Lufthansa.quote:.. Gelukkig dat Lufthansa dat wel heeft (miles & more), want daar vlieg ik voor werk nog meer mee!
Ik ben deze week een trip gemaakt met vliegtuigen van KLM (2x), KLM cityhopper (1x) en Malev (1x) gevlogen (zie ook ander topic over luchtvaartmaatschappijervaringen), en heb voor alle vier vluchten netjes 750 punten bijgeschreven gekregen. Gewoon bij de KLM geboekt, op de heenweg boardingpaspapier van Servisair (die doen de KLM afhandeling op Oslo Gardermoen) en op de terugweg op boardingpaspapier van Malev.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:14 schreef Mienemut het volgende:
Laatst ook zo hard genaaid door de KLM, we krijgen tegenwoordig toch geen punten meer op de Malev vluchten? Tickets werden geprint op "Malev" papier, scheelt paar tientjes t.o.v. KLM papier. Heen dus met de Malev en zag op het ticket dat terugvlucht geen codeshare nummer was van de KLM, dus ik werd vervoerd in een tube van KLM, onder echte KLM nummer n.b. en ook nog eens de volle pond betaald.
Verder Malev....zeer ok! Zowel C als Y.
Ik heb het nog eens nagekeken, en het lijkt erop dat het zowel aantal punten als aantal enkele vluchten is. Ik meen me te herinneren dat het voorheen een 'of' situatie was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
Is het zoveel punten en zoveel enkele vluchten of is het een van beide dat je moet halen?
quote:bron: https://secure.klm.com/tr(...)thresholds/index.htm
We verwelkomen u graag in een hoger deelnemersniveau
Als u een bepaald aantal Level Miles hebt gespaard, verwelkomen we u graag in het volgende Elite-niveau. Uw Level Miles blijven geldig tot en met de 31e december van het jaar waarin u ze hebt gespaard. Dat wil echter niet zeggen dat u vóór die datum geen hoger niveau kunt bereiken. Zodra u voldoende Level Miles hebt gespaard, komt u – ongeacht het moment van het jaar – in aanmerking voor het volgende niveau. Raadpleeg de tabellen hieronder voor het exacte aantal Level Miles dat nodig is voor een verhoging naar het volgende Elite-serviceniveau.
Als u een bepaald aantal Level Miles hebt gespaard, verwelkomen we u graag in het volgende Elite-niveau. Uw Level Miles blijven geldig tot en met de 31e december van het jaar waarin u ze hebt gespaard. Dat wil echter niet zeggen dat u vóór die datum geen hoger niveau kunt bereiken. Zodra u voldoende Level Miles hebt gespaard, komt u – ongeacht het moment van het jaar – in aanmerking voor het volgende niveau. Raadpleeg de tabellen hieronder voor het exacte aantal Level Miles dat nodig is voor een verhoging naar het volgende Elite-serviceniveau.
H klasse dus wel dus kom maar op met die 750 miles AMS-FRA.quote:De volgende boekingsklassen komen niet in aanmerking voor het sparen van Miles: klasse D, G en W; in klasse V en N kan slechts 25% worden gespaard.
quote:Op alle internationale lijnvluchten die door een Flying Blue-partner worden uitgevoerd, ontvangt u ten minste 750 FB Miles; op binnenlandse vluchten spaart u een minimum van 500 Miles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |