dat kan wel.. heb het ook weleens meegemaakt nl.. was vooral toen er erg veel activiteit was (minimaal elke seconde een flits)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da ken nie... zeggen we hier in 't Brabantse
*jaloers*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou nou.. ik heb al zes druppels gehad vandaag.
O ja wachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, ik heb gejokt...![]()
Maar waar blijven nou die meldingen van zondvloeden en zo?
Zie de maan schijnt door de bomen ..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
't Is eind juli, de dagen korten weer...![]()
kan ook vijf zijn, was moeilijk te tellen doen ze ineens allemaal tegelijk naar beneden kwamen.quote:
dat gebeurde gister dus aan de rand van Enschede, echt elke 2 seconden wel een flits.. en dan een soort whoowhoom geluidje.. was redelijk ver weg, heeft niet gedonderd of geregend, maar was erg indrukwekkend, jammer dat die niet dichterbij kwamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
dat kan wel.. heb het ook weleens meegemaakt nl.. was vooral toen er erg veel activiteit was (minimaal elke seconde een flits)
Dweiltje nodig?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou nou.. ik heb al zes druppels gehad vandaag.
Klopt, maar helaasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]vroeger kwam er soms nog eens wat over het Noorden
Wordt een lange nacht dan. Even wat bier in de koelkast slingeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuwe lijn is ontstaan in belgie.
Vroegah, toen schafte je met één hand, kon je met die andere nog werkuhhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]vroeger kwam er soms nog eens wat over het Noorden
muhahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef DemonRage het volgende:
WTFKijk dat laatste beeldje:
[afbeelding]
ooh.. het zal niet..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Oke... de lijn wordt nu wel scherper... maar het moet Eindhoven wel halen!
Het geraakt helemaal dichtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Oke... de lijn wordt nu wel scherper... maar het moet Eindhoven wel halen!
Zouden we dan eindelijk eens gelukg hebben hiero?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef DJKoster het volgende:
Is goed hoor![]()
Ik ben me een beetje aan het vervelen, aan het wachten tot het hier begint..
[afbeelding]
En dat komt allemaal samen boven Enschede![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar waar blijven nou die meldingen van zondvloeden en zo?
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vroegah, toen schafte je met één hand, kon je met die andere nog werkuhh
Daarom zag ik vanmiddag al die pinguins buiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |