duh wat denk je? het Noorden is niet interresant.. de kenners weten wel beterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan nu maar 1 ding zeggen.
Het noorden krijgt niks meer, dat weet ik nu al.
Alle weerberichten zitten er al 2 dagen naast, hoe is dit toch in godsnaam mogelijk!
Kattenbroek, week geleden nog geweestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik De Lagune, Kattenbroek. Dus de buitenbuurt van Afoort.
Ja, da's een flinke reis naar van het Soesterkwartier naar Katttenbroek hè!quote:
Foto's maken....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel flitsen hier maar geen donder, wat wil dat eigenlijk zeggen? iemand..
Dat heet weerlicht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Is goed hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan gefotosoept of met de witbalans gespeelt oid.
Dat het wel flitst, maar niet dondert.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
De winter komt eraan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke dit vind ik echt ongelovelijk vaag.
Het wordt hier echt werkelijk pikke donker nu
En beginnen nu ook allemaal lichten te branden
Echt vaag
De straatverlichting gaat aan bedoel je ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echt vaag
Wintertijdquote:
dast de flitsen bijna continu doorgaan, waardoor er een lage rommel ontstaat.. of dat ze tever weg zijn, en gedempt worden door heftige regen/waterdampquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
't Is eind juli, de dagen korten weer...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echt vaag
Dat gebeurd hier ook.. wow!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echt vaag
Lijkt me erg logischquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De straatverlichting gaat aan bedoel je ?
nou nou.. ik heb al zes druppels gehad vandaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me erg logisch
pfffffff zuiden heeft altijd geluk
Nee, ik heb gejokt...quote:
Rondje stad gefietstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ja, da's een flinke reis naar van het Soesterkwartier naar Katttenbroek hè!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |