abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:12:03 #26
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_29245375
Mooi , vrede op aarde . Ik ga weer verder
pi_29245392
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:08 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

Tijdelijke aanbieding ik heb de folder binnengekregen, het is een zogenaamd limited edition pakket alleen geldig in Den Haag.
Ik geloof er niets van. Die prijs is buitenproportioneel laag, en bovendien staat er niets van op de website.
quote:
En ik zit niet zonder KPN-lijn, en ik ben niet afgesloten zucht
Volgens mij staat in de OP dat deze opgezegd is, en de dienst daarom niet door Planet geleverd kan worden. Maar als dat niet zo is, zou het wel moeten kunnen, toch?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:14:07 #28
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_29245437
Nou ik zal de folder als ik ff tijd heb voor je inscannen, waarom zou ik hier over liegen?
pi_29245536
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:14 schreef xstatic1975 het volgende:
Nou ik zal de folder als ik ff tijd heb voor je inscannen, waarom zou ik hier over liegen?
Ik zeg niet dat je liegt, ik geloof gewoon niet dat die aanbieding bestaat. Misschien probeert iemand je wel in de malig te nemen.

Heb je al contact gehad met UPC zelf?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 20:20:46 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29245642
Overigens kan je bij XS4ALL (ook een KPN dochter) WEL op een maand opzeggen.

Na 5 jaar planet, werd ik bij een storing wederom schofeterig behandeld door de helpdesk daar Kon ik NET met 1 dag speling mijn contract opzeggen.

Niets dan lof over de stabiliteit van KPN ADSL maar Planet is zo'n beetje de meest onvriendelijke provider welke het geluk heeft dat KPN een goed product aflevert.

Nu maar naar versatel. Voor nog iets lagere kosten twee maal zo snel internet en voetbal op de koop toe.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 20:21:12 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29245661
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je liegt, ik geloof gewoon niet dat die aanbieding bestaat. Misschien probeert iemand je wel in de malig te nemen.

Heb je al contact gehad met UPC zelf?
Ja iemand gaat een hele folder in 4-kleurendruk maken voor een hoax
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:23:21 #32
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29245740
Die actie in den haag hing inderdaad ook in de bushokjes van JCDecaux, ik herinner ze ook nog wel.
Dus die actie voor mensen in Den Haag is er zeker wel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:24:00 #33
36666 Furious
animalist.
pi_29245765
Kon je niets beters betalen ofzo.

Verkapte huilie.
Ik post om het posten.
pi_29245791
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja iemand gaat een hele folder in 4-kleurendruk maken voor een hoax
Misschien wel, ja. Of om hem op te lichten. Maar goed, jij gelooft dus dat UPC zo'n aanbieding niet op de eigen site zou zetten.

Dat bedrijf zou al een miljoen uittrekken voor een reclamespotje voor een gratis drol bij je abonnement, maar voor 50 euro korting op een abonnement van 80 euro neemt men niet de moeite om het online te zetten?

Deze prijs is tientallen euro's goedkoper dan een vergelijkbare van welke aanbieder dan ook. Als het echt is, is het vast een introductietarief.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 20:26:52 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29245843
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Misschien wel, ja. Of om hem op te lichten. Maar goed, jij gelooft dus dat UPC zo'n aanbieding niet op de eigen site zou zetten.
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:23 schreef Yildiz het volgende:
Die actie in den haag hing inderdaad ook in de bushokjes van JCDecaux, ik herinner ze ook nog wel.
Dus die actie voor mensen in Den Haag is er zeker wel.
quote:
Dat bedrijf zou al een miljoen uittrekken voor een reclamespotje voor een gratis drol bij je abonnement, maar voor 50 euro korting op een abonnement van 80 euro neemt men niet de moeite om het online te zetten?

Deze prijs is tientallen euro's goedkoper dan een vergelijkbare van welke aanbieder dan ook. Als het echt is, is het vast een introductietarief.
Introductietarief of niet.
Voorlopig heb je dan een periode verschrikkelijk snel internet voor een enorm lage prijs.
En 80 euro is ongeveer net zo duur als ADSL-Advanced van KPN.
pi_29246451
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

[..]

Introductietarief of niet.
Voorlopig heb je dan een periode verschrikkelijk snel internet voor een enorm lage prijs.
En 80 euro is ongeveer net zo duur als ADSL-Advanced van KPN.
Uiteindelijk komt het erop neer dat hij veel meer zou betalen dan hij nu doet, terwijl hij dat volgens mij niet nodig heeft. En dan zit je ook nog eens bij UPC. Eigenlijk mag hij blij zijn dat Planet hem niet laat gaan.

En ik vind het vreemd dat er niets over die aanbieding te bekennen is.

Misschien kan TS uitzoeken hoe het zit met het tarief. UPC maakt bijvoorbeeld ook reclame met een combipakket van 24,95, terwijl de werkelijke prijs hoger ligt.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:55:34 #37
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_29248728
Misschien nog interessant voor de twijfelaars over de authentiteit van de UPC folder (zucht), ik heb ook telefonisch contact gehad met de helpdesk van UPC, en die bevestigde ook dat die aanbieding bestaat....

Ik zit overigens te overwegen om die Planet abbo waar ik nog een jaar aan vast zit nog voor lief te nemen ook, 30+24,30 = 54,30 per maand terwijl ik nu ook al 50 kwijt ben wat KPN+Planet betreft. Dus Planet, eat me!
Wat betreft het totale tarief, de UPC Helpdesk liet me weten dat die 29,95 het totaal bedrag per maand is, na het eerste jaar ga ik dan 49,95 betalen. Bovendien is de minimale contractduur daar 1 maand.

Ik vind het ook verrassend hoor dat het niet op internet te vinden is, misschien omdat het maar zo tijdelijk is.

Maar is ADSL van UPC dan echt zo bagger?
pi_29248986
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef xstatic1975 het volgende:
Misschien nog interessant voor de twijfelaars over de authentiteit van de UPC folder (zucht), ik heb ook telefonisch contact gehad met de helpdesk van UPC, en die bevestigde ook dat die aanbieding bestaat....
Prima, dan zal het wel echt zijn.
quote:
Ik zit overigens te overwegen om die Planet abbo waar ik nog een jaar aan vast zit nog voor lief te nemen ook, 30+24,30 = 54,30 per maand terwijl ik nu ook al 50 kwijt ben wat KPN+Planet betreft. Dus Planet, eat me!
Je betaalt nu voor je ADSL aan Planet en aan KPN, en daarnaast voor je KPN-telefoonabonnement (minimaal 10, maar ws. 18 euro).

Als je Chello en digitale telefonie neemt voor 30 euro zul je besparen zolang je nu voor ADSL minder kwijt bent dan 18 euro.
quote:
Wat betreft het totale tarief, de UPC Helpdesk liet me weten dat die 29,95 het totaal bedrag per maand is, na het eerste jaar ga ik dan 49,95 betalen. Bovendien is de minimale contractduur daar 1 maand.
49,95 euro is een goede prijs. De minimale contractduur is hoogstwaarschijnlijk een jaar, met gereduceerd tarief van 29,95. Dit wordt stilzwijgend verlengd met een jaar, waarin je het normale tarief betaalt van 49,95.
quote:
Ik vind het ook verrassend hoor dat het niet op internet te vinden is, misschien omdat het maar zo tijdelijk is.
Dat zou kunnen.
quote:
Maar is ADSL van UPC dan echt zo bagger?
UPC is een kabelexploitant (geen ADSL-aanbieder), en staat alom bekend om slechte kwaliteit en bedroevende service.

[ Bericht 1% gewijzigd door heiden6 op 29-07-2005 22:08:38 ]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:16:11 #39
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_29249550
quote:
[b]Op vrijdag 29 juli 2005 22:01

UPC is een kabelexpoitant, en staat alom bekend om slechte kwaliteit en bedroevende service.
Hebben de meeste mensen het dan over kabel internet of ADSL? Casema/wanadoo Kabel was vroeger ook ruk, maar over ADSL van hun hoor ik goede verhalen.
quote:
49,95 euro is een goede prijs. De minimale contractduur is hoogstwaarschijnlijk een jaar, met gereduceerd tarief van 29,95. Dit wordt stilzwijgend verlengd met een jaar, waarin je het normale tarief betaalt van 49,95.
Ik heb de algmene voorwaarden van UPC er op nageslagen, daar staat 1 maand.

[ Bericht 0% gewijzigd door xstatic1975 op 29-07-2005 22:34:39 ]
pi_29249861
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:16 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

Hebben de meeste mensen het dan over kabel internet of ADSL? Casema/wanadoo Kabel was vroeger ook ruk, maar ADSL van hun hoor ik goede verhalen.
Het is kabelinternet wat men verkoopt. Ik hoor bijna alleen maar slechte verhalen; ik heb het een tijd lang verkocht en flink wat mensen waren huiverig vanwege de reputatie van UPC.
quote:
Ik heb de algmene voorwaarden van UPC er op nageslagen, daar staat 1 maand.
Volgens artikel 20.1 wordt de overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van 12 maanden.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:33:10 #41
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_29250230
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is kabelinternet wat men verkoopt. Ik hoor bijna alleen maar slechte verhalen; ik heb het een tijd lang verkocht en flink wat mensen waren huiverig vanwege de reputatie van UPC.
[..]

Volgens artikel 20.1 wordt de overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van 12 maanden.

20.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van twaalf (12) maanden, tenzij
schriftelijk anders is overeengekomen. Daarna kan de Overeenkomst tussentijds tegen het einde van een kalendermaand
worden beëindigd door schriftelijke opzegging met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste een (1) maand.

Daarna... dus na de eerste 12 maanden kan tegen het einde van een kalendermaand worden opgezegd met een opzegtermijn van een maand.
pi_29250654
Je moet gewoon zoveel mogelijk spullen verzamelen waarvan je denkt dat ze in je aars passen en dan aan je buurman vragen of hij ze erin wil stampen.

Mss dat je hier wat aan hebt.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:50:55 #43
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_29250947
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef LangeJan het volgende:
Je moet gewoon zoveel mogelijk spullen verzamelen waarvan je denkt dat ze in je aars passen en dan aan je buurman vragen of hij ze erin wil stampen.

Mss dat je hier wat aan hebt.
Heb jij daar ervaring in?
pi_29251027
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:50 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

Heb jij daar ervaring in?
Hoezo, moet ik je helpen?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:59:26 #45
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_29251270
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:53 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hoezo, moet ik je helpen?
Mocht je willen, in ieder geval bedankt voor je nutteloze bijdrage
pi_29251404
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

Mocht je willen, in ieder geval bedankt voor je nutteloze bijdrage
Gaarne gedaan.

OT.

Er is misschien een kleine kans dat je er onder uit kan komen. Goed opletten of er tariefswijzigen of eenzijdige aanpassing aan de overeenkomst worden gepleegd. Dan kan je per direct opzeggen. Zelfs als het goedkoper zou worden bv. dan is het alsnog een aanpassing. Toen ik nog bij Planet werkte wouden mensen opzeggen omdat de snelheid zonder enige prijsverhoging oid werd verhoogd. Kregen hun gelijk, omdat het dus een eenzijdige aanpassing was. Dus goed opletten iig.
pi_29251723
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef xstatic1975 het volgende:

[..]

20.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van twaalf (12) maanden, tenzij
schriftelijk anders is overeengekomen. Daarna kan de Overeenkomst tussentijds tegen het einde van een kalendermaand
worden beëindigd door schriftelijke opzegging met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste een (1) maand.

Daarna... dus na de eerste 12 maanden kan tegen het einde van een kalendermaand worden opgezegd met een opzegtermijn van een maand.
Je schreef:
quote:
Bovendien is de minimale contractduur daar 1 maand.
De minimale contractduur is 12 maandne, maar de opzegtermijn is een maand.

Echter zal het wel zo zijn dat het contract ook verlengd wordt met een minimumtermijn. In het specifieke geval van een aanbieding gelden er vaak aanvullende voorwaarden o.i.d..
pi_29254609
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je schreef:
[..]

De minimale contractduur is 12 maandne, maar de opzegtermijn is een maand.

Echter zal het wel zo zijn dat het contract ook verlengd wordt met een minimumtermijn. In het specifieke geval van een aanbieding gelden er vaak aanvullende voorwaarden o.i.d..
de TS bedoeld denk ik. dat je bij UPC 1 jaar een contract hebt en NA dat jaar op kan zeggen wanneer je wil met een maand opzegtermijn. en dat is juiste informatie.

bij een ADSL provider wordt het (voor zover ik weet) altijd met een jaar verlengt.

ps. UPC levert ook al ADSL sindskort, ik geloof dat het nu alleen proeven zijn maar ze zijn ermee bezig heb ik vernomen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29255026
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de TS bedoeld denk ik. dat je bij UPC 1 jaar een contract hebt en NA dat jaar op kan zeggen wanneer je wil met een maand opzegtermijn. en dat is juiste informatie.
Wat TS bedoelt kan ik niet ruiken, maar slechts lezen, en wat hij schreef klopt niet.
quote:
bij een ADSL provider wordt het (voor zover ik weet) altijd met een jaar verlengt.
Meestal wel, ja.
quote:
ps. UPC levert ook al ADSL sindskort, ik geloof dat het nu alleen proeven zijn maar ze zijn ermee bezig heb ik vernomen.
Zoiets heb ik ook gelezen. Onvoorstelbaar hoe die lui maar meer producten blijven aanbieden, zonder eerst te zorgen dat de rest op orde is. Blijkbaar is het rendabel om mensen als stront te behandelen.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 00:33:29 #50
13495 TinToR
fair dinkum
pi_29255052
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:

Bij Xs4All heb je na het eerste jaar een maand opzeg termijn, wat ook redelijk is.
Ik zit zelf ook opgescheept met die hufters van Planet. Zou graag overstappen naar Quicknet, goedkopere abo en 2x zo snel als planet comfort abo. Zit nu net in mijn 5e jaar bij planet, en mooi dat ze me het hele jaar vol laten maken. Juridisch gezien zullen ze wel gelijk hebben, en contract is inderdaad contract.
Ik vind het uiteraard klootzakken
Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')