Ik geloof er niets van. Die prijs is buitenproportioneel laag, en bovendien staat er niets van op de website.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:08 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Tijdelijke aanbieding ik heb de folder binnengekregen, het is een zogenaamd limited edition pakket alleen geldig in Den Haag.
Volgens mij staat in de OP dat deze opgezegd is, en de dienst daarom niet door Planet geleverd kan worden. Maar als dat niet zo is, zou het wel moeten kunnen, toch?quote:En ik zit niet zonder KPN-lijn, en ik ben niet afgesloten zucht
Ik zeg niet dat je liegt, ik geloof gewoon niet dat die aanbieding bestaat. Misschien probeert iemand je wel in de malig te nemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:14 schreef xstatic1975 het volgende:
Nou ik zal de folder als ik ff tijd heb voor je inscannen, waarom zou ik hier over liegen?
Ja iemand gaat een hele folder in 4-kleurendruk maken voor een hoaxquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt, ik geloof gewoon niet dat die aanbieding bestaat. Misschien probeert iemand je wel in de malig te nemen.
Heb je al contact gehad met UPC zelf?
Misschien wel, ja. Of om hem op te lichten. Maar goed, jij gelooft dus dat UPC zo'n aanbieding niet op de eigen site zou zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja iemand gaat een hele folder in 4-kleurendruk maken voor een hoax
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien wel, ja. Of om hem op te lichten. Maar goed, jij gelooft dus dat UPC zo'n aanbieding niet op de eigen site zou zetten.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:23 schreef Yildiz het volgende:
Die actie in den haag hing inderdaad ook in de bushokjes van JCDecaux, ik herinner ze ook nog wel.
Dus die actie voor mensen in Den Haag is er zeker wel.
Introductietarief of niet.quote:Dat bedrijf zou al een miljoen uittrekken voor een reclamespotje voor een gratis drol bij je abonnement, maar voor 50 euro korting op een abonnement van 80 euro neemt men niet de moeite om het online te zetten?
Deze prijs is tientallen euro's goedkoper dan een vergelijkbare van welke aanbieder dan ook. Als het echt is, is het vast een introductietarief.
Uiteindelijk komt het erop neer dat hij veel meer zou betalen dan hij nu doet, terwijl hij dat volgens mij niet nodig heeft. En dan zit je ook nog eens bij UPC. Eigenlijk mag hij blij zijn dat Planet hem niet laat gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Introductietarief of niet.
Voorlopig heb je dan een periode verschrikkelijk snel internet voor een enorm lage prijs.
En 80 euro is ongeveer net zo duur als ADSL-Advanced van KPN.
Prima, dan zal het wel echt zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef xstatic1975 het volgende:
Misschien nog interessant voor de twijfelaars over de authentiteit van de UPC folder (zucht), ik heb ook telefonisch contact gehad met de helpdesk van UPC, en die bevestigde ook dat die aanbieding bestaat....
Je betaalt nu voor je ADSL aan Planet en aan KPN, en daarnaast voor je KPN-telefoonabonnement (minimaal 10, maar ws. 18 euro).quote:Ik zit overigens te overwegen om die Planet abbo waar ik nog een jaar aan vast zit nog voor lief te nemen ook, 30+24,30 = 54,30 per maand terwijl ik nu ook al 50 kwijt ben wat KPN+Planet betreft. Dus Planet, eat me!
49,95 euro is een goede prijs. De minimale contractduur is hoogstwaarschijnlijk een jaar, met gereduceerd tarief van 29,95. Dit wordt stilzwijgend verlengd met een jaar, waarin je het normale tarief betaalt van 49,95.quote:Wat betreft het totale tarief, de UPC Helpdesk liet me weten dat die 29,95 het totaal bedrag per maand is, na het eerste jaar ga ik dan 49,95 betalen. Bovendien is de minimale contractduur daar 1 maand.
Dat zou kunnen.quote:Ik vind het ook verrassend hoor dat het niet op internet te vinden is, misschien omdat het maar zo tijdelijk is.
UPC is een kabelexploitant (geen ADSL-aanbieder), en staat alom bekend om slechte kwaliteit en bedroevende service.quote:Maar is ADSL van UPC dan echt zo bagger?
Hebben de meeste mensen het dan over kabel internet of ADSL? Casema/wanadoo Kabel was vroeger ook ruk, maar over ADSL van hun hoor ik goede verhalen.quote:[b]Op vrijdag 29 juli 2005 22:01
UPC is een kabelexpoitant, en staat alom bekend om slechte kwaliteit en bedroevende service.
Ik heb de algmene voorwaarden van UPC er op nageslagen, daar staat 1 maand.quote:49,95 euro is een goede prijs. De minimale contractduur is hoogstwaarschijnlijk een jaar, met gereduceerd tarief van 29,95. Dit wordt stilzwijgend verlengd met een jaar, waarin je het normale tarief betaalt van 49,95.
Het is kabelinternet wat men verkoopt. Ik hoor bijna alleen maar slechte verhalen; ik heb het een tijd lang verkocht en flink wat mensen waren huiverig vanwege de reputatie van UPC.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:16 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen het dan over kabel internet of ADSL? Casema/wanadoo Kabel was vroeger ook ruk, maar ADSL van hun hoor ik goede verhalen.
Volgens artikel 20.1 wordt de overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van 12 maanden.quote:Ik heb de algmene voorwaarden van UPC er op nageslagen, daar staat 1 maand.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is kabelinternet wat men verkoopt. Ik hoor bijna alleen maar slechte verhalen; ik heb het een tijd lang verkocht en flink wat mensen waren huiverig vanwege de reputatie van UPC.
[..]
Volgens artikel 20.1 wordt de overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van 12 maanden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef LangeJan het volgende:
Je moet gewoon zoveel mogelijk spullen verzamelen waarvan je denkt dat ze in je aars passen en dan aan je buurman vragen of hij ze erin wil stampen.
Mss dat je hier wat aan hebt.
Gaarne gedaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Mocht je willen, in ieder geval bedankt voor je nutteloze bijdrage![]()
Je schreef:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
20.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumtermijn van twaalf (12) maanden, tenzij
schriftelijk anders is overeengekomen. Daarna kan de Overeenkomst tussentijds tegen het einde van een kalendermaand
worden beëindigd door schriftelijke opzegging met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste een (1) maand.
Daarna... dus na de eerste 12 maanden kan tegen het einde van een kalendermaand worden opgezegd met een opzegtermijn van een maand.
De minimale contractduur is 12 maandne, maar de opzegtermijn is een maand.quote:Bovendien is de minimale contractduur daar 1 maand.
de TS bedoeld denk ik. dat je bij UPC 1 jaar een contract hebt en NA dat jaar op kan zeggen wanneer je wil met een maand opzegtermijn. en dat is juiste informatie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je schreef:
[..]
De minimale contractduur is 12 maandne, maar de opzegtermijn is een maand.
Echter zal het wel zo zijn dat het contract ook verlengd wordt met een minimumtermijn. In het specifieke geval van een aanbieding gelden er vaak aanvullende voorwaarden o.i.d..
Wat TS bedoelt kan ik niet ruiken, maar slechts lezen, en wat hij schreef klopt niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de TS bedoeld denk ik. dat je bij UPC 1 jaar een contract hebt en NA dat jaar op kan zeggen wanneer je wil met een maand opzegtermijn. en dat is juiste informatie.
Meestal wel, ja.quote:bij een ADSL provider wordt het (voor zover ik weet) altijd met een jaar verlengt.
Zoiets heb ik ook gelezen. Onvoorstelbaar hoe die lui maar meer producten blijven aanbieden, zonder eerst te zorgen dat de rest op orde is. Blijkbaar is het rendabel om mensen als stront te behandelen.quote:ps. UPC levert ook al ADSL sindskort, ik geloof dat het nu alleen proeven zijn maar ze zijn ermee bezig heb ik vernomen.
Bij Xs4All heb je na het eerste jaar een maand opzeg termijn, wat ook redelijk is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
bij een ADSL provider wordt het (voor zover ik weet) altijd met een jaar verlengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |