Dank je, vind ik ook.quote:
100.000 verschil is voor mietjes!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef ThE_ED het volgende:
scarefreak is net weer onder het stof vandaan gekropen.. tong80 mag wel oppassen de komende weken
Ik lust je rauwquote:
Ik vind jou ook om op te vretenquote:
Zie eerst maar weer 'es in de top 100 te komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef scarefreak het volgende:
100.000 verschil is voor mietjes!
Net iets meer? Laten we dat afronden op 30 meer per dag, dan ben je toch een slordige 1000 dagen onderweg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, gaat geheid wel even duren.
Toch is er wel een rijtje users dat al lange tijd erg veel post en al in de top 7 staat: dolle_hond, D.Rose, Stuart en PrintScreen.
Maar de enige daarvan die echt een bedreiging vormt is dolle_hond. Die post nog net iets meer dan tong80 dit jaar en hij staat relatief al dichtbij, binnen de 30.000 posts.
Valt nog mee, ik zat meer aan 5 jaar te denken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef Wombcat het volgende:
Net iets meer? Laten we dat afronden op 30 meer per dag, dan ben je toch een slordige 1000 dagen onderweg.
D.Rose is Stuart voorbij !! Dat vinhd ik heel wat belangwekkenderquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, ik ook.Nu al legendarische FOK!poster top 500 met tong80 op nummer 1
Joh, heb jij toch je eigen feestje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
D.Rose is Stuart voorbij !! Dat vinhd ik heel wat belangwekkender
En Stuart is op vakantie ook nog, wat een prestatie om 'm dan in te halen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Stuart is op vakantie ook nog, wat een prestatie om 'm dan in te halen.
Neuh, nog bijna 1000 posts.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:10 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben ook op vakantie geweest dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen.
Volgens mij ben ik ook Stu voorbij zachtjesaan![]()
Heej Arcee
Je vergeet denk ik dat ook tong80 wel eens schijtziek zal worden van het posten en het dan een stuk minder kan worden. Zoals Qyroz had.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik zat meer aan 5 jaar te denken.
Maar d_h is wel de enige die en dichtbij staat en echt dichterbij komt, wou ik er maar mee zeggen.
Nog voor het ontbijtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zie eerst maar weer 'es in de top 100 te komen.
En nog vele anderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet denk ik dat ook tong80 wel eens schijtziek zal worden van het posten en het dan een stuk minder kan worden. Zoals Qyroz had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |