jawel. volgens mij nog steeds.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef ChrisJX het volgende:
RTL is toendertijd vanuit Luxemburg gaan uitzenden omdat dat makkelijker was qua regelgeving (en wellicht ook financieel). Een paar jaar geleden had de zender nog Luxemburgse elementen, om vier uur 's nachts werd bijv. het Luxemburgse journaal uitgezonden (ik sta op om op vakantie te gaan met mijn slaapkop: is het Frans, is het Duits), maar ik geloof dat dat tegenwoordig niet zo meer is.
mja, waarschijnlijk noodweer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:47 schreef mirelia het volgende:
Hier in Delft staat ook het RTL4 en 5 beeld stil
Waarom is dat?? storing??
Ik snapte d'r helemaal nx van. Net wakker, uit gewoon tv aangezet, ik was echt zwaar aan het denken. Frans, nee Duits, nee Fransquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef SlimShady het volgende:
jawel. volgens mij nog steeds.
vorige week ofzo tussen 6:00 en 6:45 zie je hun journaal.
Weird shit. En het is echt niet te verstaan. Niet zoals Duits.
Noodweerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef SlimShady het volgende:
mja, waarschijnlijk noodweer.
En dit topic, waar gaat dit over, raad eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
NoodweerIk heb net nog de plantjes in de tuin staan sproeien...
Leuk combo taaltje. Overwegend Duits met veel Franse klanken. Veel geschraap iig. Heel af en toe kan je zelfs een Nederlandse klank horen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik snapte d'r helemaal nx van. Net wakker, uit gewoon tv aangezet, ik was echt zwaar aan het denken. Frans, nee Duits, nee FransOohh... Luxemburgs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |