quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:29 schreef miss-aapiej het volgende:Heej! Ik heb 2 jaar geleden ofzo me haar een keer blond geverft, een jaar later verfde in het bruin maar na een paar maanden werd het weer blond. Nu heb ik na een half jaar weer me haar bruin geverft een paar weken geleden en het bruin is weer weg!
![]()
Hoe kan dat?! Ik behandel me haar met producten voor geverfthaar met uv bescherming enzz
![]()
Het blond is er bijna uitgegroeit maar ik vind het toch raar dat de verf er zo snel uitgaat (Alle 3x is het door een kapster gedaan) (Heb haar btw tot me schouders en het is tot de helft uit gegroeit.. ) Het valt niet extreem erg op maar ik vind het wel onverzorgt staan
![]()
Help?
Aah.....ik snap wel wat er aan de hand is, denk ik
![]()
Je hebt zeg maar een soort ''spoeling'' gekocht dat vergeleken met andere spoelingen wel langer in je haar blijft zitten, maar door al dat wassen toch uit je haar gaat.
Ik kan je volgens mij het beste adviseren om haarverf te kopen waar ''permanent'' op staat. Volgens mij blijft dát wel in je haar zitten totdat het eruit gegroeid is.
Welk haarverf gebruik je nu?
Veel suc6 ermee