quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef Coconut het volgende:Nou, het gaat weer lekker met mijn bestelling bij AE. Ik heb op 11/10 een bestelling van 11 items geplaatst (van 1 item heb ik 2 stuks besteld), vervolgens meteen een mailtje gekregen dat m'n bestelling is ontvangen + tracking nummer. Maar tot op vandaag nog steeds geen 'order confirmation', die je krijgt als je bestelling verzonden wordt, gekregen.
Ik heb vanmiddag maar even gemaild hoe dat nou zit.. Krijg ik eerst een mailtje waarin staat dat ik voor de order tracking een bepaald telefoonnummer moet bellen. Krijg ik een paar minuten later een mail waarin wederom alle bestelde items staan genoemd, echter van het item waar ik 2 stuks van heb besteld staat er nu maar 1 vermeld en bovendien een heel ander tracking nummer (+ de orderdatum staat op vandaag, terwijl ik na 10/11 helemaal niks meer besteld heb)! Ik snap er helemaal niks meer van
![]()
.
Oh en trouwens; ze hebben de prijzen weer verhoogd met een paar dollar, dus een beetje nadelig voor de inkoop actie misschien.
En het zoveelste mailtje van AE is binnen:
"Dear AE Friend-
Thank your for your recent order.
At the time that you placed your order, we were experiencing technical difficulties. As a result, your order W0000 was cancelled. The problem has been corrected and you order has been replaced.
Please note the new order number is C0000.
The following items: style #4411-6002 has sold out and are no longer available.
If you have any further questions or concerns, please call 1.888.232.4535 and a representative will be happy to assist you.
Thanks for your interest in American Eagle Outfitters-
Your friends @ AE."