Zit daar een H of zo dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt wel of de twee buifronten om de lijn Eindhoven - Nijmegen heenbuigen ..
Ach nee... het linker gedeelte trekt noordoost-waarts en het gedeelte bij Limburg trekt noordwaarts. Net als 2 druppels die steeds dichter bij elkaar komen zullen ze opeens door cohesieve krachten plotseling samensmelten tot 1 grote druppel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt wel of de twee buifronten om de lijn Eindhoven - Nijmegen heenbuigen ..
Noorden!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:52 schreef DemonRage het volgende:
Iets meer vaart naar het oosten was wel handig geweest... Eindhoven ligt er nogal open en bloot bij op dat plaatje.
Niet zo gek als ik die richting in kijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef Oom_Agent het volgende:
De trein Brussel Zuid - Amsterdam C. is door de bliksem getroffen tussen Antwerpen en Roosendaal.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef Oom_Agent het volgende:
De trein Brussel Zuid - Amsterdam C. is door de bliksem getroffen tussen Antwerpen en Roosendaal.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Om 21.01 vertrekt die trein uit Roosendaal, moet dus iets voor de grens gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Die kans acht ik klein, vaak is het de bovenleiding waardoor het baanvak (of meerdere) uitvalt (vader als machinist)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kooi van Faraday? Of zijn er gewonden?
quote:19:26 uur Roosendaal<->Antwerpen<->Brussel Door een defecte trein rijden tussen Roosendaal en Antwerpen de treinen met een vertraging van 30 tot 60 minuten. Houdt u tussen Roosendaal en Antwerpen rekening met uitval van treinen.
weet natuurlijk niet zeker wat er gebeurd is, maar de trein is defect.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kooi van Faraday? Of zijn er gewonden?
quote:Roosendaal<->Antwerpen<->Brussel Door een defecte trein rijden tussen Roosendaal en Antwerpen de treinen met een vertraging van 30 tot 60 minuten. Houdt u tussen Roosendaal en Antwerpen rekening met uitval van treinen.
Precies, en ik blijf er goddomme voor wakker ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee!! Flevoland is al moerasachtig genoeg.![]()
Nu willen de Eindhovenaren een keer feest
De rechterpijl klopt in ieder geval niet,quote:
Er lagen vast blaadjes op de railsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
weet natuurlijk niet zeker wat er gebeurd is, maar de trein is defect.....
[..]
Ik niet, ik mag om 5 uur weer leuk voor bakker gaan spelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, en ik blijf er goddomme voor wakker ook.
Dat valt enorm mee! 2mm is er hier gevallen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, en ik blijf er goddomme voor wakker ook.
En das best eng in een trein die defect is midden in een weiland met zwarte luchten en inslagen om je heen.quote:
Zolang die mensen maar blijven zitten, is het veilig. Maar ja, we willen wel op tijd thuis zijn en zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
En das best eng in een trein die defect is midden in een weiland met zwarte luchten en inslagen om je heen.
Leuk scenario voor een horror-film ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
En das best eng in een trein die defect is midden in een weiland met zwarte luchten en inslagen om je heen.
Flevoland?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:58 schreef -Mk- het volgende:
[..]
De rechterpijl klopt in ieder geval niet,
dat gebied buigt af Duitsland in.
De rest heeft teveel een noord-oostelijke stroming waardoor het mij (Friesland) nooit zal bereiken.
Ik heb gisteren toch al voorspelt dat Flevoland droge tijden gaat meemakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |