Maakt niet uit.. i'm at a place called Vertigoquote:
November rain is wel puik ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:04 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Daar kan ik non-stop naar luisteren.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:04 schreef Waxxer het volgende:
Dubbel![]()
U2
Hoe dat kán, is me een raadsel....
Maar ook daar kennen ze mannen die verdrinkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. i'm at a place called Vertigo![]()
Maar goed dat ik een vrouw ben danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar ook daar kennen ze mannen die verdrinken
Je hebt er behoorlijk verstand van, voor iemand die er een hekel aan heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:08 schreef R2cksson het volgende:
Ik word nog zieker van U2 dan van 50 cent en zijn G-Unox.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar toch mag je dood. En ja daar mag voor gemaild worden
Dat kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?Alleen omdat ik een U2 fan ben?
Rot gewoon op, hoer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:10 schreef Maraca het volgende:
Dan, lieve R2cksson koop je een iPod oid.. stop je hem vol met je favo muziek en hoef je geen U2 meer te luisteren..
* Maraca zet ondertussen wel even U2 op
Zeer tof. Staat momenteel op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef T1andonly het volgende:
Guns 'n Roses is gelukkig ook goed
Wat vind je van velvet revolver dan
En wat is dan de grootste band ooit?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef speknek het volgende:
Eens. Op zich is hun muziek nog niet eens zo slecht. En ze hebben best een paar herkenbare nummers, maar de grootste band ooit? En dan al die mensen 'oehoee, Bono, ik zie hem in het echt *knikkende knieen*'. Flikker op, doe normaal.
He` he` ik wilde al kankertopic gaan postenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:05 schreef R2cksson het volgende:
Het is dat ik niet meer op mijn werk rondtaffel, anders had ik volgende week een Kane topic geopend. WAT EEN KANKERMUZIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
There's no such thing als 'grootste band ooit'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |